Việc làm Công Ty Bigfa

Cập nhật 20/12/2024 10:03
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Bigfa
Digital Marketing Executive (Based in HCMC)
Công Ty Bigfa
20 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 21/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 3 - TP HCM

Mô tả công việc

POSITION OVERVIEW:

A Digital Marketing Executive for our prestigious 5-star boutique resort will play an essential role in enhancing our brand presence online, driving digital engagement, and supporting key revenue and promotional objectives.

KEY RESPONSIBILITIES:

1. Marketing Strategy and Budget Management

• Propose and optimally utilize the digital marketing budget.

• Analyze and evaluate the performance of digital marketing and promotion campaigns.

• Prepare weekly, monthly, seasonal digital marketing reports.

2. Digital Marketing and Online Presence

• Update and monitor information, content, promotions, and offers on the resort’s website, booking engine, and other digital platforms, as well as restaurant outlets’ social media pages.

• Oversee digital platforms (Meta ads manager, API) and online advertising.

• Manage SEO, SEM, GDN, the resort website, Google Analytics, Google Tags and Google Business.

• Plan and execute EDM campaigns.

• Work with media agency and manage awards entries.

3. Content and Media Management

• Direct photographers to take pictures of the resort, rooms, food, drinks, and events.

• Collaborate with external video editors to produce short videos for Facebook/Instagram reels and posts.

• Assist with translations for articles, social media posts, and menus as required and draft articles on different topics in both English and Vietnamese.

4. Brand website and Online Travel Agents Management (OTAs)

  • Content Management: Oversee and ensure accuracy and relevancy of online content, imagery, and details related to the resort’s amenities, services, and unique selling points across all digital platforms.
  • Collaborative Promotion Strategy: Work closely with the Head of Revenue Management to craft and adjust offers and promotions tailored to specific source markets and key accounts, supporting a balanced segment mix and maintaining desired market share.
  • Rate and Promotion Parity: Maintain consistency in rates, offers, and promotions across all digital channels, including OTAs, metasearch platforms, mobile apps, and member-exclusive deals.
  • Competitive Positioning on OTAs: Continuously monitor and optimize the resort's positioning on online travel agents to secure and sustain the best possible rankings.
  • Market & Industry Insight: Stay informed of evolving market trends, industry shifts, and digital marketing practices by regularly participating in relevant workshops, conferences, and networking events.

5. Internal Collaboration

  • Work regularly with other departments in the resort to promote Salinda’s products and services.
  • Share news and information related to awards, posts/published online articles, bloggers, and media stays internally on the chat group or emails

Quyền lợi được hưởng

  1. Full salary and service charge
  2. Annual bonus based on performance
  3. Team activities and parties
  4. 30% staff discount for restaurants and spa
  5. One free night stay per year in the resort
  6. Growth opportunity and/or cross-training
  7. A dynamic work environment where data-driven decisions are at the core of our strategy.

Yêu cầu công việc

  • Bachelor’s degree in business management, Marketing, Hospitality Managemet or related field.
  • Proven experience in digital marketing, ideally within the luxury or hospitality sector
  • Strong knowledge of digital marketing, online travel agents (OTAs), meta platforms, and e-commerce tacticals.
  • Ability to work independently and as part of a team in a fast-paced environment.
  • Excellent communication skills for cross-functional collaboration
  • Proactive mindset with an ability to stay ahead of digital marketing trends

Yêu cầu hồ sơ

Nộp CV via email
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Bigfa
Công Ty Bigfa Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Công ty cổ phần BIGFA là doanh nghiệp hàng đầu trong lĩnh vực sản xuất Thực phẩm bảo vệ sức khỏe (TPBVSK) và Mỹ phẩm. Có bề dày kinh nghiệm của đội ngũ Cán bộ nhân viên cùng chính sách chất lượng được áp dụng. Công ty đã khẳng định được vị thế trên thị trường TPBVSK và Mỹ phẩm Việt Nam. Hệ thống Nhà máy được thiết kế theo định hướng công nghệ cao, sạch

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2018

Mission

  • Công ty hoạt động với phương châm:

    – Đặt chất lượng lên hàng đầu, hướng tới lợi ích khách hàng và người tiêu dùng.

    – Phát triển bền vững đồng hành cùng khách hàng.

    – Đoàn kết là sức mạnh.

    Công ty thường xuyên tổ chức đào tạo cho các CBNV về GMP. Tất cả CBNV trong công ty được đào tạo và làm việc theo nguyên tắc:

    – Tuân thủ theo thông tư 18/2016 về hướng dẫn thực hành sản xuất tốt.

    – Làm việc theo quy trình: làm theo những gì mình viết và ghi lại những gì mình làm.

  • Với bộ máy lãnh đạo đầy nhiệt huyết cùng các cán bộ nhân viên được đào tạo bài bản, thường xuyên theo chuẩn GMP, Công ty cổ phần Bigfa cam kết mang lại cho khách hàng và đối tác sự hài lòng, tin tưởng cao nhất về tiến độ, chất lượng sản phẩm mà chúng tôi cung cấp.

Những nghề phổ biến tại Công Ty Bigfa

Bạn làm việc tại Công Ty Bigfa? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty Bigfa

Công Ty Bigfa

Click để đánh giá