Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
COMPANY OVERVIEW
Talentnet is now acknowledged as the leading HR consulting firm in the country, with nearly 20 years of experience in the local labor market. With the mission “Make a difference in the lives of every employee”, Talentnet is passionate about contributing to a better working life for Vietnamese employees through professional HR solutions designed to meet the diverse needs of Vietnamese and international clients.
We are looking for the candidate for Specialist - IT Support, located in Ho Chi Minh, Vietnam.
RESPONSIBILITIES
- Problem resolution may involve the use of diagnostics and help request tracking tools, as well as require that the individual give hands-on help at the desktop level.
- Evaluate documented resolutions and analyze trends for ways to prevent future problems.
- Field incoming help requests from end users via both telephone and work orders in a courteous manner.
- Prioritize and schedule problems. Escalate problems (when required) to the appropriately experienced technician.
- Record, track, and document the help desk request problem-solving process.
- Apply diagnostic utilities to aid in troubleshooting.
- Access software updates, drivers, knowledge bases, and frequently asked questions resources on the Internet to aid in problem resolution.
- Identify and learn appropriate software and hardware used and supported by the organization.
- Perform hands-on fixes at the desktop level, including installing and upgrading software, and configuring systems and applications.
- Perform maintenance facility and network system, including installing, upgrading firmware, and regular backup configuration.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree with major in IT, Computer Engineer, Computer Science
- 02 years of working experience in IT support
- The ideal candidate possesses a growth mindset, demonstrating a proactive approach to learning and improvement. S/he is resilient, open to feedback, and continuously seek opportunities to innovate and drive personal and team development.
- The ideal candidate embraces a One-Team mindset, prioritizing collaboration and unity across all departments. S/he fosters a culture of teamwork, mutual respect, and shared goals, ensuring that the success of the organization is achieved collectively.
- Customer Service Support
- Plans and balances a range of tasks, assignments, projects and resources. Can cope with conflicting demands without undue disruption in order to get things done.
- Familiarity with protocols like TCP/IP, HTTP, FTP, and DNS, which are fundamental for network communication.
- Ability to design and implement IP addressing schemes and subnetting to optimize network performance and security.
- Works collaboratively and functionally with (external) clients. Anticipates and responds to their needs and demands to provide excellent client service and establish effective and long-term sustainable relationships.
- Intermediate English
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ Phần BizTech (BizTech JSC) hoạt động trong lĩnh vực CNTT, là chuyên gia hàng đầu trong lĩnh vực tư vấn giải pháp ứng dụng công nghệ thông tin. Công ty chuyên tư vấn thiết kế, cung cấp hệ thống quản lý, tự động hoá cho các Doanh nghiệp.
Cung cấp các giải pháp quản lý tích hợp ERP Solution (Hoạch định nguồn lực doanh nghiệp) ứng dụng công nghệ nhận dạng dữ liệu tự động Auto-ID (mã số - mã vạch - thẻ) như: quản lý điểm bán hàng, quản lý tồn kho cho hệ thống cửa hàng bán lẻ, tự động hoá dây chuyền sản xuất, quản lý nhân sự, chấm công tự động, kiểm soát ra vào, tính lương..., đóng gói và thiết kế theo nhu cầu của khách hàng.
Công ty CP BIZTECH tư vấn thiết kế, cung cấp hệ thống giám sát an ninh: giám sát nhà hàng, khách sạn, trường học, nhà riêng... với công nghệ và thiết bị hiện đại, cao cấp.