Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Job Summary
To deal with major customers – Supermarkets, Hyper markets, Cash & Carry, convenience stores and to develop the strategic across the country for increasing volume, NSR and ensuring a profitable volume growth by delivering account specific business solution
Key Responsibilities
1. Account Development
- Develop Activation programs based on Company's long term & short-term objectives. Work with customers to ensure the programs aligned by customers and can deliver business results. Maximized marketing & other resources to deliver expected growth for sales, NSR and PROFIT for CCBVL and respective customers.
- Customer business analysis/development/management. Half year business review with key customers/ Annual business review with small customers. Work with customers on specific Joint business plans. Analyze/ review customers’ volume/ margin.
2. Performance management
- Deliver Key Account on premise sales volume & NSR. Work closely with Region KA teams to monitor weekly/monthly volume. Ensure No Bad Debt and minimize AR overdue.
- Establish and develop close business relationships with key stake holders of each and every customer, leading multi tiers relationship between CCBVL CLTs and management team of customers.
3. Assets Management
- Manage Company's assets, including Cold Drink Equipment (CDE), Sales Force Automation (SFA) devices, Imentors, POSM (Display rack, …),…in accordance with its process.
Yêu Cầu Công Việc
- University/Bachelor’s Degree.
- At least 3 years of experience.
- Have a strong business connection to analyze and understand the core business challenges and what can be changed and transformed. Identify and recommend strategies to deliver improvements on key performance indicator for the area.
- Experience in sales and providing solutions based on customer needs.
- Strong communication and interpersonal skills with aptitude in building relationships.
- Ability in problem-solving and negotiation.
- The ability to handle multiple client accounts.
- Strong negotiation and leadership skills.
- Exceptional customer service skills.
***Please note that by submitting an application to us, you consent to our processing of personal data about you that is provided by you and otherwise lawfully collected by us (which may include sensitive data) for our company's recruitment purpose. Where you provide us personal data of others, you further undertake that we are permitted to receive and process such data for the purpose for which you provided it. You may send your queries or request for support concerning our personal data processing activities to hrvn(at)coca-cola.com.vn. To better understand our personal data processing practices, please visit www.swirecocacola.com/en/Others/Privacy-Policies.html to the full Privacy Policy of Coca-Cola Beverages Viet Nam Limited.
***Swire Coca-Cola is committed to fostering an environment that values Diversity, Equality, Inclusion, and Belonging. We believe that a diverse workforce drives our goals and contributes to overall success. As an equal opportunity employer, Swire Coca-Cola hires talented individuals from any backgrounds and conditions. We strive to create a work environment that is respectful, inclusive, and free from any form of discrimination, harassment, or intimidation.
If you require special assistance due to disability or any other conditions during any stage of the recruitment process, please feel free to contact us via email hrvn(at)coca-cola.com.vn at any time. We appreciate your interest in joining our team and your commitment to contributing to a diverse and inclusive workplace.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần Chứng khoán SmartMind (SMDS) là công ty chứng khoán nằm trong Hệ sinh thái Tài chính – Ngân hàng – Bất động sản. Trong vai trò này, KSS sẽ cung cấp giải pháp quản lý sản nghiệp toàn diện, cá nhân hóa cho từng khách hàng của mình và Hệ sinh thái trên nền tảng công nghệ hiện đại. KSS cũng hướng tới mô hình đầu tư cho mỗi gia đình - tế bào của xã hội - và tạo dựng các sản phẩm đầu tư tích sản với kế hoạch dài hạn.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng BHXH, BHYT, BHTN,... theo luật lao động nhà nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động của công ty như: Team building, annual trips, barbecues,…
- Lễ kỷ niệm ngày thành lập …
Lịch sử thành lập
- Năm 2006, Chứng khoán KS tiền thân là Chứng khoán Tầm Nhìn được thành lập với vốn điều lệ ban đầu 12 tỷ đồng.
- Năm 2017, Công ty chính thức đổi thành Chứng khoán Hòa Trung Việt Nam. Sau đó, Công ty đã phát hành cổ phiếu riêng lẻ, tăng vốn lên hơn 110 tỷ đồng.
- Tháng 11/2018, Công ty đổi tên thành CTCP Chứng khoán Việt Nam Gateway.
- Ngày 11/03/2021, đổi tên từ CTCP Chứng khoán Việt Nam Gateway thành CTCP Chứng khoán KS.
Mission
KSS luôn nỗ lực hết mình để thấu hiểu nhu cầu của từng khách hàng và từ đó, hành động để đem đến giá trị lớn nhất cho khách hàng – đó là sự hài lòng với việc được đáp ứng tất cả các nhu cầu đó. KSS coi việc thấu hiểu và tận tâm phục vụ khách hàng là kim chỉ nam cho tổ chức, vận hành và phục vụ của mình.