Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Business Development Manager
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
30/09/2024
Hạn nộp hồ sơ:
30/10/2024
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
2 - 3 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Summary
Adecco's client, a media company is looking for a Business Development Manager who is in charge of procure and supply music and recreation resources.
Job Responsibilities
As the Business Development Manager, you will be responsible for the following:
Advise and formulate business strategies for the organization
Adecco's client, a media company is looking for a Business Development Manager who is in charge of procure and supply music and recreation resources.
Job Responsibilities
As the Business Development Manager, you will be responsible for the following:
Advise and formulate business strategies for the organization
- Analyze the organization's internal and external business environments
- Participate with the Board of Directors to establish overall goals, business & product strategies
- Seek and identify potential resource partners
- Work directly and negotiate business development issues with resource partners
- Coordinate with other departments to execute contracts and make payments
- Establish relationships with potential partners
- Coordinate with partners to monitor contract execution to ensure timely issue resolution
- Maintain good relations with partners and seek new collaboration opportunities
- Manage and secure internal data sources
- Promptly detect risks and develop mitigation plans
- Coordinate relevant departments to implement risk management plans
- Support implementation, monitor effectiveness and optimize business results of projects
- Support necessary activities for project implementation
- Monitor and evaluate business effectiveness
- Take responsibility for completing market and competitor research
- Proactively update business trends, new collaborations and effectiveness
- Develop KPIs and evaluate subordinates' work performance
- Directly guide and train employees to improve capabilities and performance
- Explore and provide solutions to motivate and engage employees
- Proficient in English, IELTS 6.5 or equivalent
- Preference for 2-3 years of relevant experience
- Experience and knowledge in project management
- In-depth knowledge of the content business market
- Basic knowledge of business administration
- Knowledge of copyrights and intellectual property rights
- Strategic thinking, logical thinking
- Planning and monitoring plan implementation skills
- Personnel management and training skills
- Communication, negotiation and persuasion skills
- Analytical, situational handling and decision-making skills
- Organizational and time management skills
- University/college graduate in Business Administration, Economics, or related fields
- Linh Le Bao
- Adecco
Khu vực
Công Nghệ Amela Việt Nam
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 5, tháp A, tòa nhà Keangnam, Mễ Trì, Nam Từ Liêm, Hà Nội
AMELA là doanh nghiệp cung cấp các dịch vụ, giải pháp phần mềm và CNTT, được thành lập từ năm 2019. Chúng tôi có trụ sở chính tại Hà Nội và văn phòng quốc tế tại Tokyo, Nhật Bản. Tuy là một doanh nghiệp trẻ, nhưng với tốc độ tăng trưởng hàng đầu trong ngành IT Việt Nam năm 2020, AMELA nắm giữ đầy đủ nguồn lực và kinh nghiệm để sẵn sàng phát triển cùng tất cả doanh nghiệp ở mọi ngành nghề, cũng như tham gia đóng góp vào phát triển kinh tế xã hội.
Review Công Nghệ Amela Việt Nam
4.8
4 review
19/03/2024
★
★
★
★
★
Nhân viên IT
tại Hà Nội
Ở đây mình đã trưởng thành rất nhiều. Yêu Amela!(IT)
19/03/2024
★
★
★
★
★
Nhân viên IT
tại Hà Nội
Quy trình làm việc đã cải thiện nhiều, role rõ ràng.(IT)
19/03/2024
★
★
★
★
★
Nhân viên IT
tại Hà Nội
Công ty rộng rãi, đồng nghiệp vui vẻ, hòa đồng(IT)
Những nghề phổ biến tại Công Nghệ Amela Việt Nam
Bạn làm việc tại Công Nghệ Amela Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Công Nghệ Amela Việt Nam
Click để đánh giá