- Manage campaign visibilities by working with internal stakeholders (Design, Campaign Operation, etc.) for Digital Product category.
- Set up promotions following marketing plan on system.
- Coordinate with other stakeholders to deploy new features, enhance UI/UX, and support onboarding new partners.
- Do research to get market insights for marketing initiatives.
- Anticipate and troubleshoot during campaigns when issues arise; identify root causes and potential solutions to problems.
- Adhoc tasks if required from the higher management team.
- 1+ years of working experience in tech firms or marketing field.
- Good communication and problem-solving skills, detail-oriented.
- Solid computer skills, especially Google Sheets, and Excel.
- Good team player, active, positive attitude, eager to learn, and can adapt to a fast-paced challenging work environment.
- Multi-tasking, ability to work under pressure, and high commitment to deadlines.
- Excellent communication (Verbal and Written in Vietnamese and English).
- Entrepreneurial spirit.
- Knowledge of fintech/ Digital Products industries will be a plus.
Medici ra đời để mỗi người Việt có thể dễ dàng và an tâm tiếp cận các giải pháp bảo vệ và chăm sóc sức khỏe. Dựa trên nền tảng của công nghệ, chúng tôi kết nối mỗi người Việt với đội ngũ chuyên gia bảo hiểm và y tế vững chuyên môn, giàu kinh nghiệm, giúp cộng đồng an tâm có được sự bảo vệ về tài chính, chăm sóc về sức khoẻ mỗi khi cần.
Được đầu tư bởi các quỹ hàng đầu khu vực, Medici tự hào là công ty công nghệ bảo hiểm và y tế dẫn dắt thị trường, bảo vệ hàng triệu người Việt trên khắp mọi miền cả nước. Đằng sau mỗi dấu mốc của Medici là những nỗ lực to lớn của đội ngũ quản lý, nhân viên, tư vấn viên của chúng tôi. Nếu bạn cũng chia sẻ một ước mơ vì sức khỏe của người Việt và mong muốn tạo ra sự thay đổi, hãy nắm bắt cơ hội và gia nhập cùng Medici.