Việc làm LADIPAGE VIỆT NAM

Cập nhật 09/07/2024 10:25
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ LADIPAGE VIỆT NAM
TikTok Shop - Creator Campaign Management, PMO (Vietnam)
LADIPAGE VIỆT NAM
5 việc làm 7 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 25/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 05/11/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 5 - 6 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Responsibilities

About Us
TikTok is the leading destination for short-form mobile video. Our mission is to inspire creativity and bring joy. TikTok has global offices including Los Angeles, New York, London, Paris, Berlin, Dubai, Singapore, Jakarta, Seoul and Tokyo.

Why Join Us
Creation is the core of TikTok's purpose. Our platform is built to help imaginations thrive. This is doubly true of the teams that make TikTok possible.
Together, we inspire creativity and bring joy - a mission we all believe in and aim towards achieving every day.
To us, every challenge, no matter how difficult, is an opportunity; to learn, to innovate, and to grow as one team. Status quo? Never. Courage? Always.
At TikTok, we create together and grow together. That's how we drive impact - for ourselves, our company, and the communities we serve.
Join us.

The e-commerce industry has seen tremendous growth in recent years and has become a hotly contested space amongst leading Internet companies, and its future growth cannot be underestimated.

With millions of loyal users globally, we believe TikTok is an ideal platform to deliver a brand new and better e-commerce experience to our users. We are looking for passionate and talented people to join our product and operations team, together we can build an e-commerce ecosystem that is innovative, secure and intuitive for our users.

Join us as we drive the future of e-commerce here at TikTok.

Responsibilities:
1. Campaign Strategy and Management: Develop and manage comprehensive campaign strategies, including timelines, budgets, and resource allocation. Set clear objectives for campaign inputs and outputs, and continuously track and analyze key commercial metrics to identify areas for improvement.
2. Growth Initiatives: Design and implement targeted campaigns to foster creator growth, leveraging a deep understanding of market trends and audience behavior.
3. Innovative Campaign Execution: From conceptualization to execution, lead the creation of innovative and scalable marketing campaigns, encompassing livestream events, content marketing, and integrated social media strategies.
4. Cross-functional collaboration: Collaborate closely with internal stakeholders, including the creator and marketing teams, to orchestrate high-impact campaigns that meet strategic business goals.

Qualifications

Minimum Qualifications:
- Bachelor's Degree
- 5+ years of demonstrable project management expertise, with a strong preference for candidates with e-commerce and campaign management experience.

Preferred Qualifications:
- Strategic and Organised Thinking: Proven track record of strategic planning and problem-solving, with the ability to navigate complex business challenges.
- Data Analytics Proficiency: Expertise in data-driven decision-making, with the capability to analyze campaign performance deeply and provide data-backed recommendations for optimization.
- Communication: Must be results-driven, self-motivated, and possess a proactive communication style.
- Proficient in English, with superior communication skills, both written and oral.

TikTok is committed to creating an inclusive space where employees are valued for their skills, experiences, and unique perspectives. Our platform connects people from across the globe and so does our workplace. At TikTok, our mission is to inspire creativity and bring joy. To achieve that goal, we are committed to celebrating our diverse voices and to creating an environment that reflects the many communities we reach. We are passionate about this and hope you are too.
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ LADIPAGE VIỆT NAM
LADIPAGE VIỆT NAM Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 24 Tòa nhà MD Complex Tower, số 68 Nguyễn Cơ Thạch, Khu - Phường Cầu Diễn - Quận Nam Từ Liêm - Hà Nội.

LadiPage là nền tảng tạo Landing Page được các nhà quảng cáo và marketers sử dụng nhiều nhất hiện nay tại Việt Nam. Chính thức ra mắt từ năm 2017, tới nay LadiPage đã trở thành một cái tên quen thuộc trong các chiến dịch marketing và quảng cáo của doanh nghiệp. Chúng tôi cung cấp công cụ hữu dụng và dịch vụ hỗ trợ thường xuyên để bạn tối ưu hoạt động kinh doanh của mình. 

Chính sách bảo hiểm

  • Được đóng Bảo hiểm xã hội, Bảo hiểm y tế và các chế độ phúc lợi theo quy định nhà nước;

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch 
  • Team building
  • Dã ngoại
  • Trò chơi

Lịch sử thành lập

  • Chính thức ra mắt từ năm 2017, tới nay LadiPage đã trở thành một cái tên quen thuộc trong các chiến dịch marketing và quảng cáo của doanh nghiệp.

Mission

  • Xuất phát khiêm tốn từ mục tiêu giúp đỡ những người làm digital marketing, LadiPage ra đời như một công cụ để hỗ trợ cộng đồng tạo ra những giá trị thực tế nhất, bằng cách thức đơn giản nhất có thể. Không cầu kì hoa mỹ, sự chân thành, chất phác là giá trị cốt lõi khiến cho LadiPage luôn được cộng đồng đón nhận và tin tưởng.

 

Những nghề phổ biến tại LADIPAGE VIỆT NAM

Bạn làm việc tại LADIPAGE VIỆT NAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo LADIPAGE VIỆT NAM

LADIPAGE VIỆT NAM

Click để đánh giá