- Conduct account‘ assessment + meeting with customers + collaborate with sale team to identify training needs of each account
- Planning: develop training/ develop plan for each account based on assessment
- Implementation training & hand-on coaching to ensure staff of hospital can apply knowledge to their daily job and provide excellent service to patient.
- Provide tools/material to improve the practice efficiency and performance.
- Accountability for the growth of treatment pack sales;
- Contribute to increase SMILE/ SMILE pro conversion rate;
- Contribute to increase SMILE/ SMILE pro conversion penetration in the market;
- Contribute to increase ZEISS market share in the country;
- Support for internal & external event of OPT & MCS.
- PDC’s task for SUR team
- Planning & training for new site
- Roll out regional project
Bachelor’s degree in Business Administration, hospital management, hospitality or a related field.
Experience
5- 7 working experience.
At least 2 to 3-year experience in training role of hospital/ hospitality industry/ customer service area.
Professional Skill
Knowledge / Skills / Other characteristics
- Presentation skill
- Expert in selling skill, communication skill, Coaching skill
- Business sense
- Thinking and acting logically
- Excellent relationship building skills.
- Integrity and honesty
- Ownership
- Collaboration
- Inspire skill
- Resilience
- Problem Solving Skills
Other Characteristics
- Can do attitude & Hand on style.
- Supportive
- Teamwork spirit
Doan Le Thuy Duong
WGHN Được thành lập với mục đích đoàn kết cộng đồng golf bằng cách hỗ trợ tất cả các tổ chức, cá nhân, từ đó góp phần xây dựng và lớn mạnh một cộng đồng golf ngày càng vững mạnh hơn.
Chúng tôi đã tạo ra một hệ sinh thái golf với mục tiêu xã hội hóa golf và xóa bỏ khoảng cách giữa golf và người dân Việt Nam bằng cách cải thiện dịch vụ, dẫn đầu về công nghệ và nâng cao trải nghiệm của khách hàng thông qua:
• Ứng dụng mạng xã hội World Golf Handicap Network (WGHN).
• Cung cấp dịch vụ đặt phòng.
• Chuyên trang tin tức golf chuyên biệt giúp người chơi golf có được những thông tin cập nhật nhất.
• Công nghệ tổ chức giải đấu.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng đầy đủ chế độ phúc lợi như BHXH,
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Dã ngoại
- Party
- Trò chơi
- Giải trí...
Lịch sử thành lập
-
Hình thành từ năm 2016, trải qua bao thăng trầm và thay đổi, từ ngày 01/08/2023, tập đoàn cung cấp các dịch vụ golf hàng đầu Việt Nam chính thức đổi tên thành WGROUP.
Mission
- Chúng tôi rất vui mừng được trở thành đối tác của các sân gôn, ngân hàng và thương hiệu hàng đầu, đồng thời chúng tôi hoạt động trong nhiều lĩnh vực khác nhau của ngành gôn. Hãy liên hệ với chúng tôi nếu bạn muốn hợp tác và cùng phát triển!