Mô tả công việc
• Ensure all visual and written communication (internal/external, offline/online) and guest supplies and printings are fully aligned with the Hotel positioning and Brand. • Assist in the implementation of marketing programs through magazine advertising, direct mail, trade shows, sales manuals, website, etc.
• Copywriting of press releases, ad copy, etc. Proofreading all marketing materials.
• Excellent planning and organizational skills. Excellent telephone etiquette.
• Ability to prioritize multiple tasks and complete on a timely basis. Communicate effectively with staff and external support vendors. Assist in the management and update of website.
• Organize marketing materials and information for marketing meetings. Assist in keeping Sales Manual current in paper and electronic form. Assist to plan and organize hotel CSR programs when necessary.
• Establish a user friendly file hierarchy on computer enabling others to recover or locate all needed information.
Quyền lợi được hưởng
• Competitive salary offerred • Professional working environment
Yêu cầu công việc
1. Required Skills:
• English degree and equivalent experience.
• Strong proofreading, grammar, and copywriting skills. Excellent communication skills, both written and oral. Excellent attention to detail and accuracy. • Preferably have a working knowledge of graphics and printing programs and print media operations.
• Prefer knowledge in any of the following: PowerPoint, Word, Excel, Macromedia Freehand and Dreamweaver, Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, QuarkXpress and Adobe Acrobat.
• Be detail and deadline oriented, and a team player, along with being creative and pro-active. Preferable degree in English and relevant experience.
2. Qualifications:
• Understand the fundamental of Hospitality business.
• Being able to identify and taking assign job on marketing information search and exposure Bachelor degree is preferably.
3. Experience:
• 1 year experience in Sales & Marketing section.
Yêu cầu hồ sơ
Should you feel interested in the opportunity, please send your resume to zalo: 0869 963 418
WGHN Được thành lập với mục đích đoàn kết cộng đồng golf bằng cách hỗ trợ tất cả các tổ chức, cá nhân, từ đó góp phần xây dựng và lớn mạnh một cộng đồng golf ngày càng vững mạnh hơn.
Chúng tôi đã tạo ra một hệ sinh thái golf với mục tiêu xã hội hóa golf và xóa bỏ khoảng cách giữa golf và người dân Việt Nam bằng cách cải thiện dịch vụ, dẫn đầu về công nghệ và nâng cao trải nghiệm của khách hàng thông qua:
• Ứng dụng mạng xã hội World Golf Handicap Network (WGHN).
• Cung cấp dịch vụ đặt phòng.
• Chuyên trang tin tức golf chuyên biệt giúp người chơi golf có được những thông tin cập nhật nhất.
• Công nghệ tổ chức giải đấu.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng đầy đủ chế độ phúc lợi như BHXH,
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Dã ngoại
- Party
- Trò chơi
- Giải trí...
Lịch sử thành lập
-
Hình thành từ năm 2016, trải qua bao thăng trầm và thay đổi, từ ngày 01/08/2023, tập đoàn cung cấp các dịch vụ golf hàng đầu Việt Nam chính thức đổi tên thành WGROUP.
Mission
- Chúng tôi rất vui mừng được trở thành đối tác của các sân gôn, ngân hàng và thương hiệu hàng đầu, đồng thời chúng tôi hoạt động trong nhiều lĩnh vực khác nhau của ngành gôn. Hãy liên hệ với chúng tôi nếu bạn muốn hợp tác và cùng phát triển!