Việc làm Công nghệ và Truyền thông SAMO

Cập nhật 18/12/2024 09:49
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty cổ phần Công nghệ và Truyền thông SAMO
MEM Solutions Executive - Centralized Service
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 26/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 25/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Summary

About Company:

Suntory is a global leader in consumer-packaged goods, renowned for producing and distributing a uniquely diverse portfolio of beverages, premium spirits, beer, wine, and wellness products throughout the world. With a history dating back to 1899, we are driven by a profound purpose: to inspire the brilliance of life, by creating rich experiences for people, in harmony with nature.

Suntory PepsiCo Vietnam Beverage (SPVB) is a strategic alliance between PepsiCo Inc. and Suntory Holdings Ltd. since 2013.

At Suntory PepsiCo VietNam Beverage, we are committed to creating a diverse, equitable, and inclusive workplace for all employees. We strive to provide equal opportunities for employment, development, and advancement regardless of race, color, religion, gender, gender identity or expression, sexual orientation and age. We are continuously working to cultivate an environment that is free from discrimination, harassment, and bias, and we welcome all individuals to apply for roles at Suntory PepsiCo.

Job Summary: Driving service performance thru analyze data & develop specified service model on scope of nationwide in order to contribute business growth.

Job Responsibilities

  • Service management
  • Develop and design scope of work of repair & maintenance with agency in order to standardize MEM Operations process nationwide including: working process of R&M, spare parts management process
  • Coordinate with MEM locations & Agency in order to deliver service on market
  • Analyze data, identify serive issues on market to drive service performance and efficiency nationwide, propose solutions to improve
  • Follow up enhance repair & maintenance system in order to simplifier & efficiency
  • Working as technical expertise & capture new technical solution in local & in oversea to improve & apply to MEM locations & Agency
  • Build up AOP OPEX on time in full & cascade to all locations as AOP time
  • Contract management
  • Working with procurement team to enhance & develop scope of repair & maintenance contract
  • Make a purchasing centralized plan of service items in principle contract & deploy landing for locations
  • Cascade repair & maintenance contract & purchasing centralized plan to all MEM locations as AOP time
  • Keep tracking OPEX budget phasing & finding I&O to improve efficiency budget
  • Evaluating existing agency & searching new agency with procurement team in market
  • Customer insight
  • Coordinating CD team, CS team to capture business requirement & deployment
  • Implement technical training for key customers (Chain stores, Key account, …) & service agency
  • Continuously field visit & interact with sales team to learn & update customer insight & market movement to develop efficiency service model for company.

Skills And Experience

  • University graduation in engineering major
  • At least 2 years experiences on service home appliances & supervisor
  • Analytical, systematically, problem solving skills
  • Possess high compliance standards, detail-oriented, good at process guideline
  • Good communication/ interpersonal skills to communicate effectively
  • English skill for reading / writing at daily work
  • Good office skills

Khu vực
Báo cáo

Công ty cổ phần Công nghệ và Truyền thông SAMO
Công nghệ và Truyền thông SAMO Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Được thành lập từ năm 2013, Công ty cổ phần Công nghệ và Truyền thông SAMO (SAMO) ghi dấu ấn trên thị trường Fintech bằng việc nỗ lực kiến tạo các nền tảng công nghệ giúp khách hàng kết nối thuận tiện với các dịch vụ tài chính, ngân hàng, bảo hiểm trên toàn quốc.

Đáp ứng sự phát triển mạnh mẽ của thị trường, SAMO đã xây dựng hệ sinh thái phân phối các sản phẩm tài chính và digital marketing với hàng triệu khách hàng tin dùng mỗi tháng.

SAMO ngày càng khẳng định vị thế của mình, trở thành đối tác tin cậy của hơn 50 doanh nghiệp bảo hiểm, tài chính uy tín tại Việt Nam như Hanwha Life, SunLife, ChubbLife, VietinBank Insurance, PTI, VIB, VPBank, Fmarket...

Hiện, SAMO được đánh giá là top 2 Corporate Agent tại Việt Nam.

TẦM NHÌN

  • Là nền tảng tư vấn và so sánh tài chính hàng đầu với thông tin chính xác, hiệu quả và đáng tin cậy cho khách hàng.
  • Là nền tảng phân phối sản phẩm tài chính, bảo hiểm đáp ứng đủ các nhu cầu vòng đời của người dùng Việt Nam.
  • Là công ty có môi trường làm việc tích cực để cùng nhau sáng tạo các giá trị mới cho cộng đồng.

SỨ MỆNH

  • Giúp khách hàng tiết kiệm thời gian.
  • Giúp khách hàng quản lý tài chính hiệu quả.
  • Giúp khách hàng mua bán những sản phẩm tài chính dễ dàng, thuận tiện và hiệu quả chỉ với một điểm chạm.

GIÁ TRỊ CỐT LÕI

  • Chân thành
  • Hoàn thiện
  • Tận tâm

Review Công nghệ và Truyền thông SAMO

3.5
2 review

02/08/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Những người giỏi đã bị cho nghỉ hoặc nghỉ hết rồi

28/03/2024
Nhân viên IT tại Hà Nội

Mình thấy chế độ khá nice: Không làm OT, lương thưởng oke(IT)

Những nghề phổ biến tại Công nghệ và Truyền thông SAMO

Bạn làm việc tại Công nghệ và Truyền thông SAMO? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công nghệ và Truyền thông SAMO

Công nghệ và Truyền thông SAMO

Click để đánh giá