Việc làm Công nghệ và Truyền thông SAMO

Cập nhật 18/12/2024 09:49
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty cổ phần Công nghệ và Truyền thông SAMO
TeleMKT Executive
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 26/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 25/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 1 - 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Location: Ho Chi Minh

Expired date: 24/10/2024

Team: Marketing

Responsibilities

  • Conduct outbound calls to prospective customers, using your persuasive skills to promote our products and services effectively.
  • Identify and qualify sales leads, capture essential customer information and assess their needs to tailor appropriate solutions.
  • Engage with potential customers in a professional and persuasive manner, clearly articulating the features, advantages and benefits of our offerings.
  • Follow up on leads and maintain regular communication with potential customers to build relationships and increase the likelihood of sales conversions.
  • Maintain accurate and up-to-date records of customer interactions, ensuring proper documentation and follow-up actions.
  • Collaborate with the sales team to provide qualified leads and relevant information for an effective follow-up.
  • Stay updated on product knowledge, industry trends and competitor offerings to position our products or services in the market.

Required Skills And Qualifications

  • High school diploma or equivalent.
  • 1-2 year of experience in telemarketing, sales or customer service.
  • Excellent verbal communication skills and a clear and confident phone manner, with the ability to articulate product features and benefits persuasively.
  • Understanding of the Vietnam economy, market trends and competitors’ landscape.
  • Solid persuasive and negotiation abilities to influence buying decisions.
  • A customer-focused mindset with the ability to understand and address customer needs.
  • Resilience and perseverance to handle rejection and maintain motivation in a sales-driven role.
  • Organisational skills to manage customer information and follow-up activities.
  • Basic computer literacy and familiarity with CRM systems or call centre software.
  • Professionalism, integrity and a positive attitude in all customer interactions.

Preferred Skills And Qualifications

  • A bachelor’s degree in any field.
  • Demonstrable knowledge of sales techniques and customer relationship management principles.
  • Ability to adapt to changing sales strategies and market dynamics.
  • Exceptional time management and organisational skills, with the ability to manage multiple tasks and priorities.

Application form

Full Name *

Email Address *

Phone Number *

  • More information

Your Resume *

To attach your Resume, click here to upload from your Computer.

Security code *

Submit

Related jobs

  • Social/Content Marketing Executive

All jobs
Khu vực
Báo cáo

Công ty cổ phần Công nghệ và Truyền thông SAMO
Công nghệ và Truyền thông SAMO Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Được thành lập từ năm 2013, Công ty cổ phần Công nghệ và Truyền thông SAMO (SAMO) ghi dấu ấn trên thị trường Fintech bằng việc nỗ lực kiến tạo các nền tảng công nghệ giúp khách hàng kết nối thuận tiện với các dịch vụ tài chính, ngân hàng, bảo hiểm trên toàn quốc.

Đáp ứng sự phát triển mạnh mẽ của thị trường, SAMO đã xây dựng hệ sinh thái phân phối các sản phẩm tài chính và digital marketing với hàng triệu khách hàng tin dùng mỗi tháng.

SAMO ngày càng khẳng định vị thế của mình, trở thành đối tác tin cậy của hơn 50 doanh nghiệp bảo hiểm, tài chính uy tín tại Việt Nam như Hanwha Life, SunLife, ChubbLife, VietinBank Insurance, PTI, VIB, VPBank, Fmarket...

Hiện, SAMO được đánh giá là top 2 Corporate Agent tại Việt Nam.

TẦM NHÌN

  • Là nền tảng tư vấn và so sánh tài chính hàng đầu với thông tin chính xác, hiệu quả và đáng tin cậy cho khách hàng.
  • Là nền tảng phân phối sản phẩm tài chính, bảo hiểm đáp ứng đủ các nhu cầu vòng đời của người dùng Việt Nam.
  • Là công ty có môi trường làm việc tích cực để cùng nhau sáng tạo các giá trị mới cho cộng đồng.

SỨ MỆNH

  • Giúp khách hàng tiết kiệm thời gian.
  • Giúp khách hàng quản lý tài chính hiệu quả.
  • Giúp khách hàng mua bán những sản phẩm tài chính dễ dàng, thuận tiện và hiệu quả chỉ với một điểm chạm.

GIÁ TRỊ CỐT LÕI

  • Chân thành
  • Hoàn thiện
  • Tận tâm

Review Công nghệ và Truyền thông SAMO

3.5
2 review

02/08/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Những người giỏi đã bị cho nghỉ hoặc nghỉ hết rồi

28/03/2024
Nhân viên IT tại Hà Nội

Mình thấy chế độ khá nice: Không làm OT, lương thưởng oke(IT)

Những nghề phổ biến tại Công nghệ và Truyền thông SAMO

Bạn làm việc tại Công nghệ và Truyền thông SAMO? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công nghệ và Truyền thông SAMO

Công nghệ và Truyền thông SAMO

Click để đánh giá