Mô tả công việc
• Monitor and evaluate the effectiveness of training and development programs, making recommendations for improvements as needed.
• Develop and maintain relationships with external training providers, consultants, and other vendors as needed.
• Fully manage Amann Learning Hub (LLH), which includes registering accounts for new hires, monitoring employee learning progress, tracking and reminding for mandatory courses, policies, and codes.
• Responsible for building various and wide employment networks to support the employee recruitment especially for high level employee
• Conduct Quality Management Audit as per Group Internal Audit Schedule
• Prepare Audit reports and follow-up audit action plans
• Update and maintain office policies (Rules, regulations, procedures)
• Support to organize activities related to culture development (teambuilding, company trip, town hall meeting...)
• Support to implement C&B Policies, Reward & Recognition Programs, Health Care
• Support to prepare annual budget
• Perform other duties as assigned.
Yêu cầu công việc
• At least 3 years experience in the relevant field.
• Familiarity with office management, training, C&B, HR procedures.
• Proven ability to work independently management, multi-tasking under pressure.
• Ability to analyze, identify and solve the problem quickly and effectively.
• Good verbal and written English.
• Thorough knowledge of MS Office Applications.
Quyền lợi được hưởng
Performance bonus, other benefits according to Company policy
Chăm sóc sức khoẻ
24/7 Accident Insurance, Private health Insurance
Xe đưa đón
Shuttle Bus from Tam Ky to Da Nang
Vinorsoft bắt đầu từ ý tưởng tạo một cuộc cách mạng trong việc kết hợp các giải pháp công nghệ thông tin và viễn thông để ứng dụng vào việc xây dựng hệ thống cho doanh nghiệp. Với phương châm “Luôn tận tâm, luôn trung thực, luôn gắn kết”, Vinorsoft cam kết đưa đến khách hàng các giải pháp hàng đầu, chất lượng và tiết kiệm nhất.
Với sứ mệnh phát triển các Giải pháp Phần mềm tổng thể giúp cho công việc kinh doanh của mọi Doanh nghiệp, cá nhân trở nên Dễ dàng và Hiệu quả hơn.
Xây dựng môi trường làm việc chuyên nghiệp, sáng tạo và nhân văn. Tạo điều kiện và cơ hội phát triển công bằng cho tất cả nhân viên.
Đồng hành phát triển, từng bước hiện đại hoá công tác quản lý vận hành của các Doanh nghiệp tiến tới nền công nghiệp 4.0
Hiện tại Công ty cung cấp rất nhiều phần mềm cho các đối tác như ngân hàng, các đơn vị truyền hình...
Với hơn 100 cán bộ nhân viên, công ty tiếp tục nỗ lực để phát triển hơn nữa và trở thành đối tác tin cậy của khách hàng