Mô tả công việc
Responsibility
Conduct daily monitoring, reviews and assessments, prepare documentation, measure quality performance;
Review track and manage the implementation & efficiency of all quality monitoring procedures and inspection systems;
Conduct reviews of individual/team capability to ensure quality performance met targets;
Review client claims and non-compliance issues;
Conduct data analysis to identify areas for improvement;
Identify and implement best practice appropriate and applicable to improving overall quality;
Develop, recommend and monitor corrective & preventive actions;
Evaluate and audit team quality including both internal and external reports;
Check and validate findings, implement appropriate corrective actions;
Maintain standards and performance quality for all services provided.
Yêu cầu công việc
Strong communication skills (verbal and written);
Personal traits and self-management skills are required to manage unique risks and a fast-paced work environment within the Content Moderation industry;
Prior experience or skills related to data analysis, root cause analysis and coaching delivery are preferable; Be detail-oriented with strong analytical skills;
Proficient skills with Google platform (Google Sheets, Google Docs, Google Slide) and other similar platforms;
Willing to handle multi-projects;
Willing to work on flexible shift timings, including weekends, night shifts and public holidays (including New Year, Lunar New Year, Independence Day, etc.), and render overtime per business need;
Works independently with minimal supervision;
Assist in training as needed;
Team player and has excellent interpersonal skills;
Candidates must be able to effectively manage exposure to highly sensitive and potentially harmful content;
Having experience in the BPO industry (Content Moderation) is a plus.
Quyền lợi được hưởng
Attractive salary, night shift allowance and annual salary review;
Premium Healthcare and Mental Health Care service for you, 100% covered by the company;
Extra bonus per personal events (Wedding, Funeral, Hospitalization, Newborn baby) and a very cute baby box for staff who are going to welcome a new baby angel to the world;
Annual health check, annual flu vaccination;
Summer vacation (Paid days off and bonus);
Paid leave (12 days/year).
2. Working Environment
5 shifts per week amounting to 40 hours (Monday-Sunday), arranged by the company;
International, fun, and professional working environment: Working closely with both experienced Vietnamese, foreign experts and managers to promote services all over the world;
An open and honest culture where people are valued, treated fairly and trusted and empowered;
Modern hardware (Laptop and other equipments provided);
Free drinks (coffee, tea, etc.);
Nap room for a quick rest;
Training and career development opportunities: Continuous and professional training to fully develop your potential.
All interested candidates are welcome to apply. Please send your English resume expressing your interest to us. Kindly note that due to the high volume of applications we receive, only shortlisted candidates will be contacted by our HR team.
Công ty CP công nghiệp phụ trợ Việt Nam (SIV) được thàng lập vào năm 2016. Với thế mạnh là một công ty số một tại miền bắc và hàng đầu tại Việt Nam về cung cấp các sản phẩm cơ khí và phụ trợ công nghiệp cho các nhà máy sản xuất và lĩnh vực công nghiệp nói chung. Ngàng nghề kinh doanh chính của công ty bao gồm: - Sản xuất, mua bán, gia công nhựa và các sản phẩm từ nhựa, cao su - Mua bán thiết bị tự động hoá trong công nghiệp và dân dụng - Gia công cơ khí, gia công các mặt hàng điện, điện tử cho nội địa và xuất khẩu - Sản xuất, mua bán máy móc, thiết bị dụng cụ nhà xưởng - Sửa chữa nâng cấp thiết bị nhà xưởng - Lắp đặt các trang thiết bị điện dân dụng, điện công nghiệp....... Với trên 2 năm kinh nghiệm chúng tôi luôn mang đến sự hài lòng cao nhất cho khách hàng, Khách hàng của chúng tôi gồm chủ yếu là các công ty đến từ Nhật Bản, Đài Loan, Hàn Quốc, Malaysia, Singapore,..