CPM Việt Nam ★ 4.2

Hồ Chí Minh
500 - 1.000 nhân viên
Quảng cáo / Đối ngoại / Truyền Thông
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại CPM Việt Nam

Quản lý sản phẩm & dự án
Buôn bán/ Kinh doanh
Công nghệ thông tin
Marketing/ Truyền thông
Chăm sóc sức khỏe

Việc làm CPM Việt Nam

Cập nhật 10/02/2025 14:38
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần CPM Việt Nam
Master Data Administrator
CPM Việt Nam 4.2★
5 đánh giá 22 việc làm 12 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 12/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Job Objective

The Master Data Administrator is responsible for managing, updating, and maintaining accurate data for the LAB, supporting operational processes, and ensuring data consistency. This role also provides essential operational support to the LAB and requires strong English communication skills to coordinate with various departments.

Key Responsibilities

  1. Data Management and Maintenance
    • Data Entry and Updates: Accurately enter and maintain data on Airtable, focusing on detailed information related to LAB operations, test results, and operational records.
    • Data Quality Assurance: Conduct regular checks and reconcile data to identify and correct errors or inconsistencies. Establish standards and implement periodic validation procedures to ensure data relevance and accuracy.
    • Standardization and Documentation: Develop and maintain standard procedures for data management, ensuring transparency and consistency in data-related tasks.
  2. Cross-Department Collaboration
    • Represent and Communicate on Behalf of LAB: Act as the primary contact for the LAB to provide accurate information and data to other departments (e.g., R&D, QA, Operations). Participate in meetings across departments to share updates, receive, and address feedback from other teams.
    • Handle Data Requests: Prioritize and respond to data requests from other departments related to LAB data, addressing inquiries and providing information as needed.
  3. Data Analysis and Reporting
    • Data Analysis and Insight: Aggregate and analyze LAB data to generate reports that support decision-making and identify trends or anomalies for operational improvements.
    • Periodic Reporting: Produce regular reports on key LAB performance indicators. Prepare additional reports as requested by management.

Yêu Cầu Công Việc

Job Requirements

  • Education: Associate’s or Bachelor’s degree in Data Science, Economics, Management, or a related field.
  • Experience: Minimum 1-2 years of experience in data management; previous experience in LAB or operational settings is preferred.
  • Skills:
    • Excel: Proficient in advanced functions such as Pivot Tables, VLOOKUP, COUNTIF, conditional formatting, and data validation techniques.
    • Data Management Platforms: Experience with Airtable or similar platforms such as Smartsheet, Notion, or ClickUp is preferred
    • English Communication: Strong English communication skills to effectively collaborate with other departments.
  • Analytical Thinking: Ability to analyze data and derive actionable insights.
  • Independence and Problem-Solving: Ability to work independently, proactively, and flexibly in tackling challenges.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
414 - 416 - 418 - 420 Cao Thắng nối dài, Phường 12, Quận10, HCM

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần CPM Việt Nam
CPM Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:

Công ty CP CPM Việt Nam ( England Based) – Field Marketing & Retail Services Agency, là một công ty đa quốc gia và là thành viên của tập đoàn Omnicom (http://www.omnicomgroup.com), là nhà cung cấp hàng đầu ở Việt Nam về các dịch vụ quản lý kênh phân phối và channel marketing, bao gồm các lĩnh vực:

- Dữ liệu kênh phân phối (Retail Database Management)

- Phát triển kênh phân phối (New Channel Development).

- Phát mẫu sản phẩm (Retail Channel sampling)

- Đánh giá bán lẻ ( Retail Audit)

- Trưng bày hỗ trợ bán lẻ (Retail Merchandising).

- Khách hàng bí ẩn (Mystery Shopper)

- Thực hiện các chương trình khuyến mãi (Sales Promotion)

- Nhà phân phối (Distribution)

- Quản lý đội ngũ bán hàng ( Sales Force management)


Review CPM Việt Nam

4.2
5 review

09/12/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Công ty trả lương thấp, bốc lột sức lao động của nhân viên (RV)

05/02/2024
Product Owner tại Hồ Chí Minh

Công ty chuyên nghiệp, năng động, thân thiện, vui vẻ! Môi trường công việc trải nghiệm đa dạng giúp nâng cao kỹ năng của mọi người. (gg)

06/07/2023
Java Developer tại Hồ Chí Minh

Môi trường làm việc có tính cạnh tranh và luôn có cơ hội phát triển năng lực cá nhân cho nhân viên. (gg)

Những nghề phổ biến tại CPM Việt Nam

Bạn làm việc tại CPM Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CPM Việt Nam

CPM Việt Nam

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo