Mô tả công việc
1. Recruitment (Local & international offices)
Partner with hiring managers to determine talent needs, develop and execute immediate and long-term recruitment strategies to meet business objectives and needs.
Prepare recruitment material.
Proactively conduct market research and source potential candidates through internal & external channels.
Perform the end-to-end recruitment process including screening calls, assessment, in-person interview scheduling,...
Announce results and send job offers to qualified candidates.
Build and maintain close relationship with hiring managers, candidates, and other relevant stakeholders.
2. Onboarding & Offboarding
Facilitate the onboarding process for new hires, including orientation and training.
Coordinate offboarding activities, including exit interviews and necessary paperwork.
3. Employee database management
Prepare and follow up employment contracts and HR-related documents (probation contract, labor contract, non-disclosure agreement, minutes of handover, promotion, resignation,...).
Maintain accurate employee records, both hard copy and electronic, ensuring timely updates and corrections.
4. Employee relation
Act as a bridge between employees and BOD on employee relation issues (both VN and international offices).
5. Company events
Assist in organizing internal events: Tet, 8/3, sport day, company trip, mid - autumn festival, 20/10, Christmas, YEP,...
6. Reporting
Provide monthly/quarterly/annual recruitment reports to Leader/Manager.
7. Other tasks assigned by Leader/Manager.
Yêu cầu công việc
Bachelor's degree in business administration, Human Resource Management, or related majors.
Minimum 2 years of working experience in recruitment.
Fluent in English (to work with foreigner candidates).
Familiar with recruitment platforms and professional networks.
Candidate sourcing and database management.
Communication and interview skills.
Experienced in hiring for Singapore and Hong Kong market is preferable.
Quyền lợi được hưởng
Salary review: 2 times/year.
13th month salary.
Accessible career path and promotion opportunities.
Bonus on National Holiday, Birthday.
Leaves: 12 days of annual leave + birthday leave + seniority leave.
Additional healthcare insurance.
Team-building, company trip, Noel, charity, Halloween, Year End Party, mid-autumn, etc.
A professional, dynamic, international working environment.
Self-served lounge with coffee, tea, snack, etc.
Công ty Cổ phần Cuộc sống Cân bằng (Life Balance) được thành lập vào tháng 3 năm 2018 trên cơ sở hợp tác góp vốn giữa công ty Cổ phần Quản lý và Khai thác tòa nhà VNPT (PMC) và các thành viên quản lý, điều hành trực tiếp. Là một trong những công ty cung cấp dịch vụ làm sạch hàng đầu Việt Nam hiện nay, Life Balance không chỉ sở hữu những chuyên gia có kinh nghiệm lâu năm trong lĩnh vực làm sạch mà còn có rất nhiều nhân sự được đào tạo theo quy trình và tiêu chuẩn quốc tế.
Tính đến nay, Life Balance đã cung cấp dịch vụ làm sạch cho hơn 3000 căn hộ chung cư cao cấp, cao ốc văn phòng, trung tâm thương mại, khu công nghiệp và các loại hình bất động sản khác. Tổng diện tích Life Balance trực tiếp cung cấp dịch vụ làm sạch đã lên đến hơn 1.500.000 m2, với các dự án lớn như Cục tần số, Cục viễn thông; VNPT Technology, Tổ hợp Sky City, Golden Westlake, Azura Đà Nẵng, v.v…