Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Responsibilities:
- Coordinate/arrange recruitment activities, including but not limited to job posting, channel selecting, interview scheduling, operators hiring, etc.
- Onboarding new hires, orientations and administer leave/personnel changing records
- Follow up on (i.e. new hires and leavers) check-in and check-out procedure
- Manage operators’ attendance records and ensure its accuracy for payroll calculation
- Maintain employment contracts and personnel files by abiding by all local laws and regulations
- Work with 3rd parties/Accounting team to ensure the on-time payment of salary for Operators
- Office/Dormitory/Canteen administration and logistical support in case of need, such as office/dormitory/Canteen daily management, reception, office supplies procurement, staff event plan & organization, license and company chop administering, etc.
- Provide all HR and Admin. support on social compliance audits for different clients to ensure “pass” result
- Administer all expresses among different Umbra offices to make sure on-time delivery and high efficiency of cost
- Other tasks assigned by Superior
Yêu Cầu Công Việc
Desired Skills and Experience:
- College degree or above.
- Strong work ethic and a positive attitude
- Minimum 5 years of HR & Admin. experience with factories, working in MNC is a plus.
- Familiar with local laws and regulations
- Good command of oral and written English
- Work meticulously and conscientiously, take responsibility, good communication and coordination capabilities.
- Proficiency in MS Office and Outlook
Working Conditions:
- Work is performed both in the office and on the production floor, with the majority of time spent in office environment.
- There is a low level of risk for accidents involved in this position.
- This role requires constant communication and coordination with all departments and the international management team.
- Mental stress is relative to producing accurate work, meeting deadlines and responding to urgent requests.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 25 - 35
- Lương: 800 - 1,200 USD
Công ty Cổ phần Cuộc sống Cân bằng (Life Balance) được thành lập vào tháng 3 năm 2018 trên cơ sở hợp tác góp vốn giữa công ty Cổ phần Quản lý và Khai thác tòa nhà VNPT (PMC) và các thành viên quản lý, điều hành trực tiếp. Là một trong những công ty cung cấp dịch vụ làm sạch hàng đầu Việt Nam hiện nay, Life Balance không chỉ sở hữu những chuyên gia có kinh nghiệm lâu năm trong lĩnh vực làm sạch mà còn có rất nhiều nhân sự được đào tạo theo quy trình và tiêu chuẩn quốc tế.
Tính đến nay, Life Balance đã cung cấp dịch vụ làm sạch cho hơn 3000 căn hộ chung cư cao cấp, cao ốc văn phòng, trung tâm thương mại, khu công nghiệp và các loại hình bất động sản khác. Tổng diện tích Life Balance trực tiếp cung cấp dịch vụ làm sạch đã lên đến hơn 1.500.000 m2, với các dự án lớn như Cục tần số, Cục viễn thông; VNPT Technology, Tổ hợp Sky City, Golden Westlake, Azura Đà Nẵng, v.v…