Mô tả công việc
Recruitment (70%)
Participate in the recruitment process involving, screening and selection of ideal individuals.
Do the follow-up of the recruitment activity. Report the weekly activity (results, workflow...) to hiring managers.
Manage the recruiting pipeline including determining resources status and needs, coordinating recruiting events and sourcing activities, assessing and managing referral processes.
Create, build and maintain networks of potential passive candidates to fill future anticipated and planned roles
Identify and organize the staff training programs and new hire orientation
Analyze strengths and weaknesses of the recruitment process to bring new improvements (in terms of reactivity, quality...)
Formulate and implement other HR initiatives and projects as and when directed by the Management
Training (30%)
Conduct follow up sections with HODs / Managers and employees after performance review quarterly and annually to determine training plans
Based on department / individual development plans, identify appropriate courses to execute plan to close skills gaps and drive significant enhancement in performance, productivity and engagement.
Follow up on training and provide an efficiency report.
Benefits :
Competitive salary, 13th month Tet bonus
Unique opportunity to work within a multi-lingual, multi-cultural environment with creative and innovative committed colleagues
Great career development opportunities
Standard health-check
Various training courses by company and from Dunlopillo Group
Company trip, year-end party, team building activities, charity events
Occasion-based activities; birthdays, weddings
Company shuttle/transport from Ho Chi Minh to Binh Duong
Deadline: Aug 15th, 2024
Công ty TNHH Dunlopillo Việt Nam chuyên sản xuất, lắp ráp nệm lò xo và nệm cao su cao cấp cung cấp cho thị trường khu vực Châu Á Thái Bình Dương
Công ty TNHH Dunlopillo Việt Nam chuyên sản xuất, lắp ráp nệm lò xo và nệm cao su cao cấp cung cấp cho thị trường khu vực Châu Á Thái Bình Dương
Yêu cầu công việc
Luật BHXH
Kiểm soát nhân lực
Quyền lợi được hưởng
Xe đưa đón
Đào Tạo Miễn Phí
Công ty Cổ phần Cuộc sống Cân bằng (Life Balance) được thành lập vào tháng 3 năm 2018 trên cơ sở hợp tác góp vốn giữa công ty Cổ phần Quản lý và Khai thác tòa nhà VNPT (PMC) và các thành viên quản lý, điều hành trực tiếp. Là một trong những công ty cung cấp dịch vụ làm sạch hàng đầu Việt Nam hiện nay, Life Balance không chỉ sở hữu những chuyên gia có kinh nghiệm lâu năm trong lĩnh vực làm sạch mà còn có rất nhiều nhân sự được đào tạo theo quy trình và tiêu chuẩn quốc tế.
Tính đến nay, Life Balance đã cung cấp dịch vụ làm sạch cho hơn 3000 căn hộ chung cư cao cấp, cao ốc văn phòng, trung tâm thương mại, khu công nghiệp và các loại hình bất động sản khác. Tổng diện tích Life Balance trực tiếp cung cấp dịch vụ làm sạch đã lên đến hơn 1.500.000 m2, với các dự án lớn như Cục tần số, Cục viễn thông; VNPT Technology, Tổ hợp Sky City, Golden Westlake, Azura Đà Nẵng, v.v…