Mô tả công việc
- Develops data and recommends programs to meet clients' needs
- Prepares proposals and contracts that are geared to maximize profit while satisfying client needs
- Uses outside sales calls, prospecting, hotels tours and hosting of clients to solicit new business
- Contacts in-use customers to retain and grow existing business, repeat bookings or referrals to other hotels in Group
- Reviews individual and team goals on a weekly basis; recommends and takes appropriate actions to achieve objectives in key result areas
- Report to DOS / ADOS any complaints, comments or suggestions received from guests or the general public that may improve hotel services and products.
- Conduct market surveys and gather marketing intelligence on competitors to pass on to DOS/ADOS so that he/she is kept well informed of market developments.
- Participate in trade shows and sales promotions assigned by DOS/ADOS.
- Travel to source markets to solicit business and establish and/or develop relationships with key customers and accounts.
- Maintain positive relationships with commercial accounts, and other sources of business for the Group.
- Attend meetings as required / directed by the Director and/or Assistant Director of Sales
- Prepares reports as necessary to improve management decision making and critical evaluation of work activities
- Perform any other duties assigned by Management.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary based on experience and competencies
- Social insurances on full salary
- Dynamic, professional and autonomy working environment
- Special prices policy for Company team-members at hotels that managed by Group
- Variable bonuses such as Public Holiday bonus; Year-end bonus, Incentive scheme
- Extensive career development opportunities with annual performance review and specific career development roadmap based on work delivery and business efficiency
- Business trips opportunities
- Learning & development opportunities
- Teambuilding and engagement activities; Year-end party
- Regular check-ups.
Yêu cầu công việc
- Graduate in Hospitality, Business Management or relevant major.
- Minimum 3 years hotel sales experience
- Good computer skills
- Sense of confidence to achieve results in the negotiation process.
- Excellent communication skills
- Fluent English communication
- Be able to travel for business.
Yêu cầu hồ sơ
Công ty Cổ phần Cuộc sống Cân bằng (Life Balance) được thành lập vào tháng 3 năm 2018 trên cơ sở hợp tác góp vốn giữa công ty Cổ phần Quản lý và Khai thác tòa nhà VNPT (PMC) và các thành viên quản lý, điều hành trực tiếp. Là một trong những công ty cung cấp dịch vụ làm sạch hàng đầu Việt Nam hiện nay, Life Balance không chỉ sở hữu những chuyên gia có kinh nghiệm lâu năm trong lĩnh vực làm sạch mà còn có rất nhiều nhân sự được đào tạo theo quy trình và tiêu chuẩn quốc tế.
Tính đến nay, Life Balance đã cung cấp dịch vụ làm sạch cho hơn 3000 căn hộ chung cư cao cấp, cao ốc văn phòng, trung tâm thương mại, khu công nghiệp và các loại hình bất động sản khác. Tổng diện tích Life Balance trực tiếp cung cấp dịch vụ làm sạch đã lên đến hơn 1.500.000 m2, với các dự án lớn như Cục tần số, Cục viễn thông; VNPT Technology, Tổ hợp Sky City, Golden Westlake, Azura Đà Nẵng, v.v…