Mô tả công việc
- Work with Sales Manager plan sales strategy and implement tactics to achieve budget.
- Sell all facets of the hotel and cross sell other Wyndham Hotels Group properties.
- Establish new business and maintain existing business accounts through the preparation and execution of action plans.
- Convert sales leads.
- Handle accounts/prospects jointly with senior positions.
- Solicit and close business according to established parameters.
- Conduct familiarizations and site inspections.
- Maintain a regular sales call pattern.
- Monitor competitive set and communicate tactical changes to Manager.
- Attend regular meetings.
- Entertain prospects and existing key accounts with the view to sustain business and generate further sales.
- Report as required on sales activities and successes.
- Participate in conducting client interviews.
- Maintain regular contract with the Wyndham regional network of hotels and reservation center.
- Monitor competitor activities.
- Build profile in market place.
- Assesses sales and marketing data.
- Assist Sales Manager with collateral distribution and direct mail campaigns.
- Develop and maintain contact with business generators, meeting and convention planners, visitors/Convention Bureau travel agents, tour operators, airlines, corporate accounts, Government Departments and other producers closely allied to Hotel Business.
- Work in line with business requirements.
Quyền lợi được hưởng
- Competative salary package
- International & professional working environment at 5 - star hotel
- Duty meal at staff canteen
- Uniform and laundry service are available
- Others benefits following group's standards
- Others according to Labour Law
Yêu cầu công việc
- Demonstrated ability to interact with customers, associates and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
- Problem solving and organizational abilities.
- Possesses work ethics that exude the ability to meet deadlines and commitments.
- Possesses work ethics that exude the setting of high performance standards and pursues aggressive goals.
- Persuasion skill
- Proficient in the use of Microsoft Office and Property Management System.
- Good writing skills.
- Diploma or Vocational Certificate in Sales & Marketing, Hotel Management, Business Administration, or related field preferred.
- 1 year related experience or an equivalent combination of education and experience.
Yêu cầu hồ sơ
Application:
1. CV to be sent to email address: Nộp hồ sơ
2. Fill in the application form at Security area - Wyndham Garden Hà Nội, HH01 – Đường Tố Hữu, Vạn Phúc, Quận Hà Đông, Hà Nội
3. Directly apply via Hoteljob.vn
Contact person: Ms. Ngọc – 0366 175 014
Công ty Cổ phần Cuộc sống Cân bằng (Life Balance) được thành lập vào tháng 3 năm 2018 trên cơ sở hợp tác góp vốn giữa công ty Cổ phần Quản lý và Khai thác tòa nhà VNPT (PMC) và các thành viên quản lý, điều hành trực tiếp. Là một trong những công ty cung cấp dịch vụ làm sạch hàng đầu Việt Nam hiện nay, Life Balance không chỉ sở hữu những chuyên gia có kinh nghiệm lâu năm trong lĩnh vực làm sạch mà còn có rất nhiều nhân sự được đào tạo theo quy trình và tiêu chuẩn quốc tế.
Tính đến nay, Life Balance đã cung cấp dịch vụ làm sạch cho hơn 3000 căn hộ chung cư cao cấp, cao ốc văn phòng, trung tâm thương mại, khu công nghiệp và các loại hình bất động sản khác. Tổng diện tích Life Balance trực tiếp cung cấp dịch vụ làm sạch đã lên đến hơn 1.500.000 m2, với các dự án lớn như Cục tần số, Cục viễn thông; VNPT Technology, Tổ hợp Sky City, Golden Westlake, Azura Đà Nẵng, v.v…