Việc làm Datyso Việt Nam

Cập nhật 05/06/2024 16:27
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ Phần Datyso Việt Nam
Call Center - Quality Assurance ( Customer Service Qa)
Datyso Việt Nam
4 việc làm 75 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 03/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 04/08/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 983 Trần Hưng Đạo, Phường 5, Quận 5, TP Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

Mô tả Công việc
Establish and refine internal standards for support and call center quality assurance.
Review a selection of support agents' interactions across various channels (calls, emails, chats, etc.).
Evaluate support engagements against predetermined quality benchmarks.
Analyze customer service metrics (e.g., CSAT, FRT, IQS) and their correlation with support team performance.
Devise strategies to enhance support KPIs.
Identify training and onboarding needs and spearhead relevant initiatives.
Monitor customer service performance at both individual agent and team levels.
Generate comprehensive reports reflecting support performance.
Communicate support team performance findings to upper management.
Foster a positive team culture.
Prepare weekly and monthly reports.
Establish and refine internal standards for support and call center quality assurance.
Review a selection of support agents' interactions across various channels (calls, emails, chats, etc.).
Evaluate support engagements against predetermined quality benchmarks.
Analyze customer service metrics (e.g., CSAT, FRT, IQS) and their correlation with support team performance.
Devise strategies to enhance support KPIs.
Identify training and onboarding needs and spearhead relevant initiatives.
Monitor customer service performance at both individual agent and team levels.
Generate comprehensive reports reflecting support performance.
Communicate support team performance findings to upper management.
Foster a positive team culture.
Prepare weekly and monthly reports.

Yêu cầu công việc

Yêu Cầu Công Việc
Prior minimum 2 years experience in customer service roles in Quality Assurance (QA), Call Center, or Customer Service, preferably within the Electronics or Electrical industry.
Demonstrated proficiency in analytical abilities.
Practical experience in quality assurance procedures.
Strong interpersonal skills, including adeptness in deliveringconstructive feedback.
Problem-solving acumen to devise impactful strategies for enhancingsupport quality.
Fluency in English or Chinese (Mandarine)
Work Schedule: 6 days per week.

Quyền lợi được hưởng

Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Du lịch nước ngoài
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ Phần Datyso Việt Nam
Datyso Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
245 Phố Thú Y, Hoài Đức

Công ty cổ phần Datyso Việt Nam hoạt động thương mại trong ngành cung cấp các sản phẩm máy cơ khí, CNC, máy hàn cắt, phụ kiện hàn cắt và tiêu hao. 

Được thành lập từ năm 2011, với đội ngũ nhân viên trẻ, nhiệt huyết, gắn bó, môi trường làm việc năng động đến nay công ty đã gặt hái được rất nhiều thành công và từng bước hoàn thiện sứ mệnh của mình. 

Hãy gia nhập Datyso để chúng ta trở thành đồng đội của nhau.!

Những nghề phổ biến tại Datyso Việt Nam

Bạn làm việc tại Datyso Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Datyso Việt Nam

Datyso Việt Nam

Click để đánh giá