'Take responsibility for :
- Via virtual communication channels (telephone, video call...) to onboard customers, inform customers about suitable products ensuring the best experience to customers
- Customers: Onboard customers, inform customers about suitable products to bring the best experience to customers
- Receive customer information to inform customers about products/services via virtual channels which are suitable to customer's needs and comply with products procedure and policy or refer to other sales force to bring the best experience to customers
- Onboard and take care new customers
- Product and Service: ensure and improve service quality, create the best customer experience
- Update information on product, process/ guideline, MKT campaign, sales campaign and guideline to provide best service to customer
- Informcustomers about products and support based on customer's request precisely, comprehensively, timely to comply with products procedure, policy and SLA
- Take care customer, receive and handle customer issues
- Suggest and propose ideas with relevant units to improve product, process to make it become more efficient
- System: comply regulation & manage risks
- Perform every activities in accordance with policy, process, regulation.
- Identify customer information as well as acknoledge warning signals before and after customer transactions following regulations
- Manage operational risks following guideline
- Identify, report and participate in risk handling process
- Comply regulation on information security and confidential
- Human resource: develop people and build up organization culture
- Fully attend training courses
- Always find opportunity to learn and improve at work and in life
- Actively build up development plan
- Willing to share information, be ready to any changes happened
- Take ownership, take responsibility at work to achieve outstanding result
- Build up solidarity culture, encourage colleagues to achieve success
- Fully aware of TCB culture and follow 5 core values, behaviour standards
- Effectiveness management: manage business plan and business result
- Build up personal customer service plan and follow to achieve KPI indicators
- Report customer service activities to manager as request
Success Profile - Qualification and Experiences
- At least 3 year experience in Finance and Banking sector, virtual advisory experience is prioritized.
- Able to make a call out based on pre-defined call script or inform customers about single, multi product/service.
- Graduated from College or higher at any fields or sectors
- Proficient in office software, banking software
- English proficiency: According to the policy in the each period
Tiền thân của Công ty cổ phần Bất động sản VHS là Công ty cổ phần Viethousing, ra đời từ năm 2013 khi thị trường bất động sản bắt đầu có những dấu hiệu phục hồi, Viethousing lúc đầu chỉ có 10 thành viên là những con người Việt Nam trẻ tuổi đầy hoài bão và khát vọng tiên phong trong thị trường bất động sản giàu tiềm năng nhưng cũng nhiều thử thách. Văn phòng công ty đặt tại tòa T6 khu đô thị Times city- 458 Minh Khai.
Đến nay, quy mô Công ty đã phát triển với số nhân viên lên tới hàng trăm người và ngày càng mở rộng thêm nhiều văn phòng làm việc mới. Dưới sự dẫn dắt tài tình của Tổng Giám đốc Nguyễn Mai Khanh, VHS đã, đang và sẽ luôn là cầu nối đưa các sản phẩm căn hộ cao cấp mang thương hiệu Vinhomes tới tay khách hàng.
Ngay từ những ngày đầu thành lập, Viethousing (hiện tại là VHS) đã được định hướng phát triển thành một công ty bất động sản hàng đầu chuyên phân phối các dự án bất động sản Vinhomes. Sản phẩm chủ yếu VHS giao dịch là các căn hộ của khu đô thị cao cấp do Vingroup khai thác, đầu tư và phát triển. Trải qua 4 năm gắn bó với các dự án bất động sản của Tập đoàn Vingroup, Chúng tôi vinh dự đem đến những ngôi nhà sang trọng và hoàn hảo cho cư dân. Hơn thế, với sứ mệnh không ngừng gia tăng giá trị cộng đồng, vươn tới những sản phẩm và dịch vụ bất động sản đẳng cấp quốc tế cùng tầm nhìn dài hạn và quan điểm phát triển bền vững, sản phẩm VHS lựa chọn đem tới cho khách hàng là kênh đầu tư tiềm năng và mang lại cho khách hàng lợi nhuận cao.