Mô tả công việc
- Create PO in ERP for receipt, Co- ordinate with Logistics team to arrange shipment arrive at mill without any extra cost.
- Follow up the delivery schedule to ensure timely fulfillment of orders.
- Work with suppliers to place orders after getting approval by management, based on weekly/monthly procurement plan.
- Arrange the LC issuance and handle other paper works related LC process.
- Follow up purchase orders and shipment arrival progress and solve related issues for customs clearance, deposit arrangement, free time, other arising local charge …
- Work with supplier on other relevant issues after shipment: container repairing charge and quality claim settlement…
- Follow up with QC department to inspect raw material’s quality.
- Perform other duties as requested by the superior.
- Contact suppliers to getContact suppliers to get the quotation and update trend pricing weekly the quotation and update trend pricing weekly.
Yêu cầu công việc
- Proficient in office computer skills.
- English is fluently (listening, speaking, reading, writing).
- Education: University.
- Experience: 2- 3 years at the same position.
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Xe đưa đón, Đào tạo, Tăng lương, Phụ cấp thâm niên
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-12 00:55:02
Công ty Cổ phần đầu tư BeNK được thành lập từ năm 2015 và hiện tại đang là nhà sản xuất hàng đầu Việt Nam về Sàn gỗ, Đồ nội thất bằng gỗ & mây PE, Thớt gỗ... BeNK đang xuất khẩu 100% sang thị trường EU, Mỹ, Trung Đông và một số thị trường khác. Sản phẩm được phát triển với các hình thức KD (knocked down), lắp đặt DIY (do it yourself).
Với đội ngũ cán bộ công nhân viên lành nghề, sản phẩm được sản xuất và quản lý theo tiêu chuẩn ISO 9001:2015, thương hiệu BeNK đã được rất nhiều khách hàng tại nhiều nước trên thế giới lựa chọn làm đối tác tin cậy.
BeNK luôn lấy “Con người” là nguồn lực tiên quyết để “Đồng hành cùng phát triển”, “Thay đổi” cải tiến liên tục, thực hiện “Kinh doanh lành mạnh, hợp pháp, chính nghĩa” và thực hiện “Trách nhiệm xã hội”.