Mô tả công việc
- Contact appropriate individual or department as necessary to resolve guest calls, requests, or problems.
- Use sales techniques that maximize revenue
- Promote awareness of brand image internally and externally.
- Process all reservation requests, changes, and cancellations received by phone, fax, or mail
- Assist management in training, evaluating, counseling, and motivating and coaching employees
- Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Quyền lợi được hưởng
- 60 days probation with Full salary & Social Insurance
- Service charge every month after probation
- Attractive remuneration package & 13th-month salary
- Professional training courses
- Professional workplace with young, dynamic, and excellent team members
- Duty meal & Uniform provided
- 05 working days/week.
- Participate in team building and TakeCare activities of the team and hotel
- Health check every year
- Satisfy your love of travel with distinctive Associate discounts for hotel rooms and F&B services at Marriott International hotels & resorts all over the world (11 properties in Vietnam)
- Start your career path in the biggest and one of the most prestigious hotel companies worldwide
Yêu cầu công việc
- High school diploma/G.E.D. equivalent
- At least 2 years of related work experience
- No supervisory experience is required
Yêu cầu hồ sơ
For contact, please call 024 3719 9000 - Sheraton Hanoi Human Resources
Công ty cổ phần OtoPro chính thức được thành lập từ tháng 1/2015 (chuyển đổi từ đăng ký hộ kinh doanh 2010 sang mô hình công ty) bởi các founders giàu kinh nghiệm hoạt động trên 10 năm trong lĩnh vực độ xe.OtoPro đã đoạt 2 cup tại giải thi đấu Âm Thanh Xe Hơi Việt Nam theo tiêu chuẩn Châu Âu EMMA 2019 và là một trong những công ty Độ Đèn Chuyên Nghiệp Đầu Tiên tại Việt Nam (từ 2010).
-Sứ Mệnh - Tầm Nhìn
OtoPro ra đời với mong muốn xây dựng một ngành Độ Xe Chuyên Nghiệp tại Việt Nam (chữ Pro trong OtoPro là viết tắt của Professional - Sự Chuyên Nghiệp).
OtoPro liên tục cải tiến mang đến cho Khách Hàng sự hài lòng nhất khi trải nghiệm dịch vụ dựa trên nền tảng văn hóa đặt Khách Hàng làm trọng tâm và Integrity - Nói là làm.