Mô tả công việc
Sales of paints or paint-related products (painting, chemicals)
We mainly sell industrial paints (rust prevention, baking paint, etc.) that we produce in our factory.
Our target users are paint proposals for Japanese industrial products (equipment, machinery, vehicles, etc.) and painting proposals for architectural steel frames (Vietnamese companies).
Sales area: South area
All internal documents, data and email are in English.
(Excluding communication between Vietnamese people)
The person in charge may be a foreign national, and explanations, including introductions, may be given in English.
Yêu cầu công việc
Education level:Uni
Language:Intermediate English(Ability to write and read in English is required.)
No. of experienced year:At least 5years of experience as a sales of paints or paint-related products (painting, chemicals)
Must
-At least 5years of experience as a sales of paints or paint-related products (painting, chemicals)
Good to have
-Experience working for a paint manufacturer (Kansai, Nippon Paint, JOTUN, PPG, Chugoku Paint, ADON, Dong Nai Paint, etc.) is preferred
-Preferred to have experience in direct sales to users, not agency sales
Quyền lợi được hưởng
■Working time
Mon-Fri:8:00~17:00
(to work one Saturday a month)
■Working conditions/Benefits :
- Bonus (usually 1~1.6month)
- Insurance
- Incentives: Implemented after one year of employment
-Gasoline allowance for motorcycles (distance-based, only for business use)
Công ty cổ phần OtoPro chính thức được thành lập từ tháng 1/2015 (chuyển đổi từ đăng ký hộ kinh doanh 2010 sang mô hình công ty) bởi các founders giàu kinh nghiệm hoạt động trên 10 năm trong lĩnh vực độ xe.OtoPro đã đoạt 2 cup tại giải thi đấu Âm Thanh Xe Hơi Việt Nam theo tiêu chuẩn Châu Âu EMMA 2019 và là một trong những công ty Độ Đèn Chuyên Nghiệp Đầu Tiên tại Việt Nam (từ 2010).
-Sứ Mệnh - Tầm Nhìn
OtoPro ra đời với mong muốn xây dựng một ngành Độ Xe Chuyên Nghiệp tại Việt Nam (chữ Pro trong OtoPro là viết tắt của Professional - Sự Chuyên Nghiệp).
OtoPro liên tục cải tiến mang đến cho Khách Hàng sự hài lòng nhất khi trải nghiệm dịch vụ dựa trên nền tảng văn hóa đặt Khách Hàng làm trọng tâm và Integrity - Nói là làm.