Mô tả công việc
Duties and Responsibilities:
- Work as part of an interdisciplinary team of agency professionals including production, creative, media, finance and billing
- Develop and maintain strong active relationships with key client stakeholders
- Assist with creation of project scopes and proposals (deliverables, schedules, budgets, ect.)
- Working as a member of an account team to identify client needs and address them with strategic recommendation of appropriate services
- Act as point of contact for assigned clients
- Provide client reporting on an as- needed basis
- Identify opportunities for performance improvement and upsell
- Develop project plan, estimates
Requirements:
- Customer service mindset
- Project management, presentation and persuasion skills
- At least 1- year experience and already operating at Digital Account Executive level in digital marketing field, agency.
- High- energy individual with a positive attitude and good teamwork skills
- General social awareness about economy growth, consumers, cultural and market trend
Benefits:
- Be a key person in a young and passionate Digital agency with big promotion opportunity.
- Annual leave, insurances will be following Vietnam Law and as company &039;s regulations.
- Exciting annual trip, company building, team building party, monthly birthday event, and team activities.
** We will contact you within 5- 7 working days if your CV is suitable.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-08 02:15:03
Công ty cổ phần OtoPro chính thức được thành lập từ tháng 1/2015 (chuyển đổi từ đăng ký hộ kinh doanh 2010 sang mô hình công ty) bởi các founders giàu kinh nghiệm hoạt động trên 10 năm trong lĩnh vực độ xe.OtoPro đã đoạt 2 cup tại giải thi đấu Âm Thanh Xe Hơi Việt Nam theo tiêu chuẩn Châu Âu EMMA 2019 và là một trong những công ty Độ Đèn Chuyên Nghiệp Đầu Tiên tại Việt Nam (từ 2010).
-Sứ Mệnh - Tầm Nhìn
OtoPro ra đời với mong muốn xây dựng một ngành Độ Xe Chuyên Nghiệp tại Việt Nam (chữ Pro trong OtoPro là viết tắt của Professional - Sự Chuyên Nghiệp).
OtoPro liên tục cải tiến mang đến cho Khách Hàng sự hài lòng nhất khi trải nghiệm dịch vụ dựa trên nền tảng văn hóa đặt Khách Hàng làm trọng tâm và Integrity - Nói là làm.