Company Description
SCT Logistics JSC, an affiliate under SUPER CARGO SERVICE (SCS) Group, is a PROJECT AND CROSS-BORDER TRANSPORT COMPANY, duly organized under the laws of Socialist Republic of Vietnam. At SCT, we bring to our Customers the qualified project cargo transport services, by a teamwork of experienced and professional people.
Our main services include:
- Project Cargo & Break Bulk
- Inland Transportation
- Sea Freight & Air Freight
- Cross Border
- Customs Brokerages
- Warehouse & Distribution
OUR BENEFITS
- Competitive salary + Bonus (2 times/year)
- 13th month salary bonus and based on business results (if any) …
- The opportunities for higher position
- Friendly & Professional working environment, company outing trip
- Healthcare insurance for employees, annual health check-ups, year-end party, and many training opportunities
- Benefits details will be discussed further during the interview.
Job Description
• Develop the integrated logistics services of SCT through networking, approaching, consulting for clients who have demand of logistics services, especially for Seafreight & Airfreight.
• Regular meeting customers to understand business requirements and address those needs by all means.
• Safeguarding company’s margin by increasing shipped volume.
• Exploring new business within current customers or related parties.
• Making plan to acquire new businesses & develop the sales database
• Strictly follow the company’s guidelines and policies
• Other tasks as assigned
Qualifications
• Bachelor degree in economics or related fields
• Over 2 years experiences in Logistics and Forwarding field, especially in documentation and operation.
• Good English skills, computer skills and communication skills.
• High responsibility, being able to work under pressure.
• Being service-minded, careful, hard-working and positive thinking.
• Honest, passionate, cheerful.
Ѕứ mệnh của Atlantic Việt Nam là cung cấρ những sản phẩm Bất động sản đồng Ƅộ về cơ sở hạ tầng cũng như hoàn chỉnh về ρháp lý. Atlantic cung cấp dịch vụ trọn gói về quản lý Ƅất động sản, chăm sóc các sản phẩm đó, làm cho khách hàng luôn luôn được sử dụng sản ρhẩm trong tình trạng tối ưu nhất. Quɑ hoạt động của mình, Atlantic đem lại cho người lɑo động của công ty không chỉ thu nhậρ cao, mà còn một môi trường làm việc hiện đại, năng động, hiệu quả cùng với những cơ hội học tậρ nâng cao kỹ năng chuyên môn, rèn luуện bản lĩnh va thăng tiến trong công việc.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH,BHYT đầy đủ
Các hoạt động ngoại khóa
- Các sự kiện, Hoạt động công ty
Lịch sử thành lập
-
Ngày thành lập: 15/09/2020
Mission
Luôn phấn đấu hết mình để mang đến hài lòng mọi người tiêu dùng