Mô tả công việc
- The General Accountant is responsible for assisting the Chief Accountant and Assistant Director of Finance in maintaining the general ledger and balance sheet reconciliations.
- Additionally, the General Accountant is responsible for supervising other areas within the Finance Department under the direction of the Chief Accountant and Assistant Director of Finance, including payroll, accounts payable, and general cashiering in accordance with all related local and corporate policies and procedures.
- The Accounting Officer structure may vary and responsibilities will be adapted as required.
- Maintain harmonious and professional relationship with all departments and Home Office.
- Assist Assistant Director of Finance with maintaining the effectiveness of internal controls to safeguard the assets and resources of the hotel.
- Direct and supervise the efforts, quality, and timeliness of all aspects of payroll, accounts payable, and general cashiering or other areas as directed by the Assistant Director of Finance and Director of Finance
- Assist with the development of the Finance Department staff to aid the future growth of the company.
- Assist in other areas of the accounting office as needed.
- Assist the Assistant Director of Finance in preparation of all budgets and forecasts.
- Good understanding of Month-End Process, including but not limited to preparation of financial statements, accruals and journal entries, maintain reconciliations for all balance sheet accounts in established corporate formats and in accordance with generally accepted accounting principals.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary and benefit package
- Excellent Training and Development opportunity
- Complimentary Accommodation of other Four Seasons Hotels and Resorts
- Complimentary Dry Cleaning for Employee Uniforms
- Complimentary Employee Meals
- Complimentary Employee transportation from/to Danang city
Yêu cầu công việc
- Bachelor's degree in Accounting or related field preferred
- 2-3 years experience in accounting or hospitality accounting
- Require knowledge of and the ability to operate computer equipment and excellent Excel and Computer Skills. Sun and Opera Systems knowledge would be ideal and greatly valued
- Ability to read, write and speak English
- Able to collaborate effectively
Yêu cầu hồ sơ
- Resume
- Notarized ID Card Copy and related certificates
- Medical health check
- Any copies of related certifications
- Photos
Công Ty CP Đầu Tư SK là đơn vị nhập khẩu và phát triển độc quyền thương hiệu SK Sumikura tại Việt Nam. Kể từ khi thành lập vào năm 2007, công ty đã nhanh chóng phát triển 3 chi nhánh tại các trung tâm kinh tế lớn như Hà Nội, Đà Nẵng, thành phố Hồ Chí Minh, cùng 5000 điểm bán hàng trên toàn quốc.
SK Sumikura là công ty đầu tư và kinh doanh đa ngành: cho thuê kho xưởng, kinh doanh giấy báo và đầu tư tài chính, sản xuất sản phẩm điện lạnh và điện gia dụng như máy điều hòa, máy giặt, tủ đông… Các mặt hàng với xuất xứ từ các nước Asia như Malaysia, Trung Quốc, Việt Nam đáp ứng nhu cầu đa dạng của khách hàng. Bên cạnh ưu điểm về chất lượng sản phẩm, chúng tôi còn chú trọng phát triển dịch vụ hậu mãi, tư vấn kỹ thuật và chăm sóc khách hàng. Đó chính là lý do giúp SK Sumikura nhanh chóng khẳng định được uy tín trên thị trường, và bằng chứng rõ ràng nhất cho điều này đã được thể hiện ở tốc độ tăng trưởng ổn định qua từng năm.