Mô tả công việc
Leads the sales team in daily implementation of the sales strategy.
Ensuring awareness of current market conditions and efforts of competitive set and any new entrants.
Other Responsibilities:
• Understanding and ensuring continued update and implementation of the relevant policies, procedures and service delivery standards of the sales department
• Understanding and ensuring continued update and implementation of the human resources policies, procedures and code of discipline; while promoting management, team and cross department support, leadership, professionalism and good relations
• Maintaining and promoting communication efficiency for general and work specific information, conduct of regular meetings and / or discussions on work activities, service delivery, and continuing work system improvement
• Monitoring the activities of the sales executives and coordinators while providing training and coaching in implementing effective reservation procedures; monitoring and evaluating team members’ performance to improve productivity and efficiency
Performing other related duties and functions assigned by the DOS.
Quyền lợi được hưởng
- Active, balance & professional working environment
- Productivity focus not time attendance
- Fun & playful internal activities
- Allowances
- Meal per day
- Uniform
- Full social insurance
Yêu cầu công việc
• Bachelor’s degree in hotel and restaurant management, hospitality management, business management, marketing, or equivalent
• Excellent written and verbal communication skills in both Vietnamese and English, other languages a plus
• Strong leadership skills; good at coaching and empowering others
• Achieving business results and showcasing analytical thinking, concern for order and quality, customer service orientation and managing organizational resources; demonstrates high-level planning, organizing and coordinating, problem solving and judgment
• Strong in interpersonal relationships and conflict management, guest/client development, impact and influencing; active listening, understanding and responding to feedback and requests; is service-oriented and demonstrations teamwork and cooperation
• Ability to think critically, offer solutions, anticipate problems and provide action plan formulation and provide high level of attention to detail
• Embraces team and system diversities, organizational and team interrelationships at multiple levels
• Computer literacy, knowledge of Microsoft Office applications, Hotel operations systems and POS
• Managerial, numeracy, reporting, decision-making, problem solving
Yêu cầu hồ sơ
- Please send CV via Hotejob
Công ty cổ phần đầu tư và công nghệ HVC được thành lập từ năm 2010. Bằng sự quyết đoán của đội ngũ lãnh đạo và định hướng phát triển đúng đắn, hoạt động kinh doanh hiệu quả, hiện nay HVC đã phát triển mọi mặt về đội ngũ cán bộ, kinh nghiệm, vốn tài sản và đặc biệt là uy tín thương hiệu trên thị trường. Tại Việt Nam, HVC tự hào là Công ty đầu tiên thiết kế công nghệ, cung cấp lắp đặt các thiết bị vui chơi giải trí cao cấp như: Sân Trượt Băng Nghệ Thuật, Thủy Cung Đại Dương, Công Viên Nước vui chơi giải trí…. Với hàng trăm dự án bể bơi lớn nhỏ được hoàn thiện đạt đúng tiêu chuẩn mỗi năm, HVC đã khẳng định được mình là Công ty số 1 Việt Nam về nhập khẩu, phân phối và lắp đặt trong lĩnh vực Bể Bơi.Bên cạnh đó, tại thời điểm xã hội đang trên đà hội nhập và phát triển, HVC đã từng bước khẳng định được uy tín, chất lượng hàng đầu trong lĩnh vực tổng thầu cơ điện M&E tại thị trường Việt Nam qua hàng loạt các dự án lớn từ Bắc – Trung – Nam như: Vinhomes Riverside, Vinmart - Vincom Hà Tĩnh, The Harmony, Vinpearl Cửa Sót, Vinhomes Golden River, Imperia Hải Phòng, Vinpearl Nam Hội An…