Mô tả công việc
• To develop and maintain relationship with key and potential accounts
• Assist in drawing up the marketing plan annually with the Director of Sales and Marketing (including section on Corporate Accounts).
• Keeps a record on former, existing, potential clients and a profile of each of them.
• Organizes regular visits in accordance to a predetermined plan.
• Keep well informed about the operations, especially in key departments (Front Office, Housekeeping, F&B and Banquet)
• Closely observes matters pertaining to competition (sites, prices, services offered on a regular basis - quarterly or more often if need be).
• Promotes the hotel as often as possible through entertaining, conducting, site inspections and presentations of the hotel.
• Determines and recommends prospective customers by analyzing historical and other statistical information, participation in conducting customer interviews, and preparing customer call analysis reports.
• Provides before and after-sales service and in particular to ensure all guests complaints are taken seriously and discussed with the respective departments if necessary
• At all times to promote a positive image of the hotel in all forms of contact.
• To develop & foster close and positive rapport with the public, guests and clients
Quyền lợi được hưởng
- Salary: negotiable based on experiences.
- Revenue bonus, holidays, 13th month salary based on Company regulations and revenue.
- Participate in Company activities: professional development and training, team building activities, field trip...
- Work in a dynamic, professional environment.
Yêu cầu công việc
• Bachelor‘s degree in Business Administration, or related field (Master‘s degree preferred).
• 5 years of progressive experience in sales positions, with a minimum of 2 years in a leadership role (marketing background is prioritize)
• Strong communication skills and negotiation skills to pursue relationships effectively.
• Proficiency in procurement software and Microsoft Office Suite, with advanced Excel skills.
• Excellent analytical, communication, and organizational abilities.
• Experience within the hospitality industry or similar environments is a plus.
Yêu cầu hồ sơ
- All copies/scaned certifications
- Reference list
- Letter of recommendation (if any)
Công ty cổ phần đầu tư và công nghệ HVC được thành lập từ năm 2010. Bằng sự quyết đoán của đội ngũ lãnh đạo và định hướng phát triển đúng đắn, hoạt động kinh doanh hiệu quả, hiện nay HVC đã phát triển mọi mặt về đội ngũ cán bộ, kinh nghiệm, vốn tài sản và đặc biệt là uy tín thương hiệu trên thị trường. Tại Việt Nam, HVC tự hào là Công ty đầu tiên thiết kế công nghệ, cung cấp lắp đặt các thiết bị vui chơi giải trí cao cấp như: Sân Trượt Băng Nghệ Thuật, Thủy Cung Đại Dương, Công Viên Nước vui chơi giải trí…. Với hàng trăm dự án bể bơi lớn nhỏ được hoàn thiện đạt đúng tiêu chuẩn mỗi năm, HVC đã khẳng định được mình là Công ty số 1 Việt Nam về nhập khẩu, phân phối và lắp đặt trong lĩnh vực Bể Bơi.Bên cạnh đó, tại thời điểm xã hội đang trên đà hội nhập và phát triển, HVC đã từng bước khẳng định được uy tín, chất lượng hàng đầu trong lĩnh vực tổng thầu cơ điện M&E tại thị trường Việt Nam qua hàng loạt các dự án lớn từ Bắc – Trung – Nam như: Vinhomes Riverside, Vinmart - Vincom Hà Tĩnh, The Harmony, Vinpearl Cửa Sót, Vinhomes Golden River, Imperia Hải Phòng, Vinpearl Nam Hội An…