Relationship management (40%)
- Building and maintaining relationships with clients and key personnel within customer companies;
- Acquiring a thorough understanding of key customer needs and requirements;
- Attending meetings with clients to build relationships with existing accounts.
- Working closely with Key Account Management Manager/Head of KAM, Sales team and internal core operation;
- Daily regular reporting and analyses of assigned client(s)'s performance metrics;
- To monitor weekly/monthly performance against set targets, and work with direct KAM in order to have immediate actions are taken in case of deviations (incl. timely/accurate reporting);
- Manage clients' KPIs & SOPs - Develop monitoring tools to identify problems and implement reporting processes to meet client expectations;
- Coordinate and manage the implementation of new projects.
- 2 year of experience in related field
- Bachelor's Degree in related field
- Data analysis and critical thinking skills;
- Excellent verbal and written communications skills;
- Good working knowledge of Microsoft Office Applications;
- Hardworking with a strong work ethic.
- Strong proficiency in written and spoken English or Chinese (HSK 4 above)
Working address : 307/21 Nguyễn Văn Trỗi, Phường 1, Quận Tân Bình
Salary And Benefits
- Competitive income compared to the market
- Annual salary review
- "Tet" bonus , Performance review from 1 - 4 months
- Paid social insurance based on full salary
- 12 days annual leave, 5 days sick leave (with full salary)
- High-class AON Health Insurance for manager level.
- Year End Party, annual Townhall Ceremony
- Annual company trip
- Attractive team-building activities, regular internal activities
- Provide laptop for employees
- Participate in internal training courses: online/offline
- Opportunities to promote to higher positions: Senior, Team Leader, Manager, etc.
- Senior leaders are open-minded, respectful, and ready to facilitate personal grow
- Young and dynamic working environment
- The scope of work is large, the company has more than 6000 employees, the company has operations spreading to 63 provinces/cities throughout the country.
- Ứng viên: https://drive.google.com/file/d/13EkEl6tldOOQqTQidJ4B-KLr5kP4g3tQ/view
- Thành viên (Nhân viên/ TTS/ CTV): https://drive.google.com/file/d/15UokJPjbmTIbBEyn2wbn3E_i5_s38QHD/view
Vbee là công ty hoạt động trong lĩnh vực sản xuất và cung cấp các sản phẩm, giải pháp về Công nghệ thông tin, đặc biệt liên quan đến các bài toán về số hoá, xử lý dữ liệu.
Vbee sở hữu một hệ sinh thái nền tảng và dịch vụ ứng dụng trí tuệ nhân tạo đầu tiên tại Việt Nam. Chúng tôi mang tới những sản phẩm và dịch vụ chuyển đổi số trong các lĩnh vực như: chuyển văn bản thành giọng nói, chuyển giọng nói thành văn bản, robot call, tổng đài nhân tạo, xây dựng clip tự động, trợ lý ảo thông minh và rất nhiều các dịch vụ khác.
Cùng với đội ngũ nhân sự trẻ, năng động và sáng tạo cũng như đội ngũ chuyên gia giàu kinh nghiệm đến từ trường đại học hàng đầu Việt Nam, chúng tôi không ngừng nghiên cứu và phát triển, hướng tới mục triêu trở thành công ty cung cấp giải pháp, dịch vụ số hoá và xử lý dữ liệu tiếng Việt tiên phong tại Việt Nam. Vbee., JSC tin tưởng sẽ đem đến cho khách hàng các sản phẩm và giải pháp có độ tin cậy cao, có chất lượng vượt trội.