Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Salary: 13,000,000 — 16,000,000 VNĐ
Location: 7-Eleven Innovation Kitchen
Team: FF&B
Application deadline: 13/09 — 31/10/2024
Job Description
Position Purpose:
- The Category Supervisor (CS) will aid the Senior Category Supervisor (SCS) in overseeing one or several product categories belonging to one of the three main groups: Ready-to-Eat, Counter Food, or Proprietary Beverage programs in the 7-Eleven Viet Nam convenience store system.
- As a CS at 7-Eleven, you will play a pivotal role in driving innovation, enhancing product offerings, and ensuring the continuous improvement of the company‘s offerings. Your expertise and leadership will contribute to the development of new products, optimization of existing ones, and the implementation of strategic initiatives that align with 7-Eleven‘s business goals, our customers’ discerning and diverse tastes and health requirements while meeting the strictest food safety standards and upholding the high 7-Eleven global brand benchmarks.
Primary job duties:
1. Product Development:
- Lead the conceptualization, design, and development of new products, ensuring they meet market demands and customer preferences.
- Oversee the entire product development lifecycle, from ideation to formulation, testing, and production scale-up.
- Collaborate with cross-functional teams including marketing, supply chain, and quality assurance to bring products to store successfully.
2. Collaboration and Partnerships:
- Collaborate with external partners, suppliers, and research institutions to leverage external expertise and resources.
- Identify opportunities for collaboration or strategic partnerships that can enhance Category capabilities and accelerate innovation.
3. Quality Control and Compliance:
- Ensure that all products developed meet the company‘s quality and safety standards, as well as regulatory requirements.
- Implement robust testing protocols and quality control measures to maintain product consistency and integrity.
4. Documentation and Reporting:
- Maintain accurate and comprehensive documentation of research methodologies, results, and project progress.
- Generate regular reports for senior management, providing insights into achievements, challenges, and future plans.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor Degree in Food Nutrition, QA/QC, Business Administration, Culinary degree or equivalent certificate with a minimum of three (3) years of food service experience, culinary experience in F&B or RnD department or manufacturing companies of large corporations.
- In-depth knowledge of product development processes, including ideation, formulation, testing, and scale-up.
- Familiarity with regulatory requirements related to food and beverage products.
- Exceptional problem-solving skills and a demonstrated ability to innovate and bring new ideas to fruition.
- Ability to travel frequently to/from meetings and to various locations especially to partner’s production and staging facilities and on-site to stores in Viet Nam. Ability to travel and stay for periods of 1-4 weeks outside of VietNam at least once or twice a year.
- Good office computer skills, including data analysis skills, report
- Having systems thinking, experience building systems...
- Personal character: Agile, dynamic, flexible
- Fluent in spoken and written English is strongly encouraged.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 13 Tr - 16 Tr VND
ĐÔNG NGÔ™ là một trong những đơn vị hàng đầu về Tư vấn - Thiết kế nội thất - Thi công trang trí nội thất. Sản xuất thi công đồ gỗ cao cấp: cửa gỗ, tủ bếp, cầu thang, sàn gỗ... theo yêu cầu khách hàng. ĐÔNG NGÔ™ là tập hợp các kiến trúc sư, kỹ sư, design năng động và chuyên nghiệp cùng với đội ngũ nghệ nhân đầy kinh nghiệm trong lĩnh vực Thiết kế nội thất, Thi công nội thất, Sản xuất đồ gỗ, được đào tạo chính quy trong và ngoài nước. Sự đa dạng, sáng tạo trong phong cách, ý tưởng kiến trúc, thiết kế kết hợp với sức mạnh công nghệ, kỹ thuật tiên tiến và kinh nghiệm, tay nghề là thế mạnh của ĐÔNG NGÔ™. “Sản phẩm chất lượng- tạo dựng niềm tin” là tâm niệm của mỗi thành viên ĐÔNG NGÔ™ và cũng là lời hứa, là phương châm làm việc của ĐÔNG NGÔ™ đối với khách hàng
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ bảo hiểm
Các hoạt động ngoại khóa
- Du Lịch
Lịch sử thành lập
- Ngày 04/04/2006: Thành lập CÔNG TY TNHH ÐỒ GỖ VÀ TRANG TRÍ NỘI THẤT ÐÔNG NGÔ.
- Tháng 4/2007: Khởi công xây dựng Nhà máy sản xuất ở Củ Chi với diện tích hơn 4000 m2.
- Tháng 06/2012: Xuất khẩu nội thất sang thị trường MỸ & ÚC
- Tháng 5/2015: ĐÔNG NGÔ đạt mốc 5.000 khách hàng
- Tháng 4 năm 2016: Khai trương văn phòng SHOWROOM với diện tích sử dụng trên 600m2 tại 290 Cộng Hòa, P.13, Q.Tân Bình, Tp.HCM
- ĐÔNG NGÔ mở rộng hệ thống nhà xưởng lên 10.000m2
- Tăng vốn điều lệ, tái cơ cấu thành CÔNG TY CỔ PHẦN ĐỒ GỖ VÀ TRANG TRÍ NỘI THẤT ĐÔNG NGÔ
- 2022: Thành lập ĐÔNG NGÔ FACTORY, áp dụng công nghệ vào quy trình sản xuất nâng tổng diện tích sử dụng lên 13.500m2
Mission
TẦM NHÌN: Áp dụng hệ thống quản trị khoa học,minh bạch, tâm truyền tâm, phát triển bền vững để trở thành doanh nghiệp hàng đầu Thế giới về lĩnh vực thi công hoàn thiện nội thất, cung cấp và sản xuất đồ nội thất cao cấp.
SỨ MỆNH: Sứ mệnh của Đông Ngô là giúp khách hàng biến ý tưởng thiết kế thành hiện thực, những không gian, sản phẩm nội thất sang trọng, tinh tế, đẳng cấp nhất với chi phí tối ưu và thời gian ngắn nhất.