du lịch quốc tế Lợi Nguyên Đạt Việt Nam

Hồ Chí Minh
25 - 100 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm du lịch quốc tế Lợi Nguyên Đạt Việt Nam

Cập nhật 20/12/2024 12:20
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần du lịch quốc tế Lợi Nguyên Đạt Việt Nam
HR Admin Assistant (Urgent)
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 26/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 25/01/2025
Hình thức: CONTRACTOR
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Bouygues Construction IT Vietnam is a part of Bouygues Construction IT, a trusted partner for the business lines which provides competitiveness of the Bouygues Construction Group and promotes its digital transformation.

We are seeking a dedicated and proactive HR Admin Assistant to join our HR Admin team. This role is integral to supporting various administrative functions, human resources initiatives, and accounting tasks supporting.

Job Description

Training & Development:

  • Develop and coordinate comprehensive training programs and development initiatives in collaboration with other departments.
  • Ensure training processes and procedures are documented and followed.
  • Conduct and monitor the annual performance appraisal system to support employee growth and development.

Administration & Accounting Support

  • Handle all aspects of expat liaison, including but not limited to work permits, residency cards, and business visas.
  • Organize company events and activities to foster a positive work environment.
  • Manage administrative tasks such as purchasing, office maintenance, pantry supplies, stationery, business trip preparations …
  • Support accounting process, payment process, contract review, SAP- invoices input, budget controlling, ... Ensure timely and accurate processing of invoices and payments.

Compensation & Benefits

  • Finalize attendance records and maintain accurate monthly timesheets.
  • Collect information regarding salary reviews and promotions under the directions.

HR Information Systems & Policies

  • Maintain and update the HR information system to ensure accuracy and compliance.
  • Regularly review and update HR policies to align with current best practices and legal requirements.
  • Provide regular budget reports and insights to ensure financial control.
  • Update, structure and provide guidance on best practices related to policies and laws to others.

Provide other support as assigned to meet the dynamic needs of the organization.

Job Requirements

  • College/ Bachelor graduated with background in Human Resources.
  • 2 - 3 years experience in administrative and HR support roles.
  • Proficiency in Microsoft Office or relevant HR software.
  • Strong knowledge of labor laws.
  • Fluent in English. Proficiency in French is a big advantage.

General Skills

  • Good communication skills.
  • Good problem-solving and researching skills.
  • Energetic and eager to tackle new projects and ideas.
  • Well-organized.
  • Can-do attitude.

What We Offer

Professional, Open-minded and Creative Environment:

  • International, friendly, proactive, supportive workplace.
  • Great teamwork with Agile mindset.
  • Fostering mutual respect and understanding.
  • Strong sharing culture to improve individual development.

Individual Development

  • Extensive training and in-depth knowledge sharing sessions.
  • Online internal learning hub with various categories in hard skills & soft skills (languages, programming language, data visualization…).
  • Individual empowerment.

Special Care For Employee

  • Work from home 2 days/ week.
  • Dell laptop and external monitor for your work.
  • 100% salary on probationary period.
  • Up to 2-month performance bonus.
  • 15 annual leave days + 6 sick leave days (plus 1 annual leave day for every 3-year working).
  • Annual health check-up and premium health insurance for employee (and your beloved children after 3-working year).
  • Various attractive teambuilding activities and company trip.
  • Sport, personal activities sponsor.
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ phần du lịch quốc tế Lợi Nguyên Đạt Việt Nam
du lịch quốc tế Lợi Nguyên Đạt Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
93 Gò Ô Môi, Phường Phú Thuận, Quận 7, Tp.Hồ Chí Minh

Công ty Cổ phần du lịch quốc tế Lợi Nguyên Đạt Việt Nam từ ngày thành lập đến nay, hết sức chú trọng đến văn hóa du lịch, dựa vào sức mạnh kinh tế mạnh mẽ của chính sách công ty cổ phần, lấy “ du lịch” làm chủ, kế thừa ý tưởng kinh doanh “ thành tín kính nghiệp”, “ phẩm chất trên hết”, “ sáng tạo phát triển”, dựa trên phong cảnh của Việt Nam, mô hình tư tưởng của kỷ nguyên mới, để tạo ra một sắc thái riêng cho du lịch Việt Nam, một sản phẩm tinh hoa của văn hóa du lịch!

“Khách hàng trên hết, chất lượng trên hết, uy tín trên hết, phục vụ trên hết, tôn trọng thị trường, không ngừng sáng tạo, tôn trọng đối phương”, đó chính là quy tắc ứng sử và là văn hóa của công ty cổ phần du lịch quốc tế Lợi Nguyên Đạt Việt Nam; nghiêm khắc về mặt tác phong, thao tác chuyên nghiệp, chất lượng tuyệt vời, giá cả hợp lý, uy tín vĩnh hằng. Dùng “nét nhân văn duyên dáng mạnh mẽ để kết giao bằng hữu”, “ sản phẩm đặc sắc chất lượng cao để chiến thắng thị trường”, “chuyên môn hóa quy trình thao tác để đảm bảo chất lượng”, “ lộ trình của tập thể có thể bắt trước, phẩm chất tuyệt vời không thể sao chép”, “ mỗi một tập thể đều là điểm tựa, mỗi một khách hàng đều là thượng đế” “ lấy chất lượng làm chiến thắng, để tồn vinh cùng khách hàng!”, lựa chọn đối tác hợp tác, công ty cổ phần du lịch quốc tế Lợi Nguyên Đạt Việt Nam là sự lựa chọn tốt nhất của bạn!

Những nghề phổ biến tại du lịch quốc tế Lợi Nguyên Đạt Việt Nam

Bạn làm việc tại du lịch quốc tế Lợi Nguyên Đạt Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo du lịch quốc tế Lợi Nguyên Đạt Việt Nam

du lịch quốc tế Lợi Nguyên Đạt Việt Nam

Click để đánh giá