Mô tả công việc
1. Primary job objectives
- Helping our customers maximize the value that they can get from their protein spend, they view us as their partners rather than just another supplier offering them “commodity” products at the right price
2. Key Responsibilities
- To learn about our first-grade and processing capabilities, in addition to becoming familiar with our vast portfolio products. You will spend time training with various departments to learn about and support our export operations. After this initial training period, you will support the sales team manage the day-to-day operations of key-accounts, and will also be given the opportunity to find new customers within a defined territory/channel
- Travel overseas to participate in international exhibitions; visit prospects and customers; and maintain existing customer relationships
- Present new products, their benefits and applications to meet customers demands
- Reply to customers’ inquiries via emails and phone calls
- Offer products to customers based on their requirements
- Negotiate price and other sales terms
- Follow up with the transaction until products are delivered, received, and paid
- Once receive customers’ complaints, convey to Quality Management Department and co-ordinate to reply and solve the complaints
- Be a coordinator and translator between customers and factory
- Proactively provide comments and feedback to improve workflow and communication among colleagues and departments
- Guide and arrange factory tours and audits for customers
- In coordination with marketing staff, prepare and attend exhibitions (if any) and trade shows
- Participate in weekly sales meetings to review and discuss challenges and achievements during the week
Yêu cầu công việc
- University degree in foreign trade, marketing, or economics
- Good verbal and written communications skills in English (study abroad is preferred)
- Work experience in sales or marketing B2B in Wellness/Collagen/Beauty products (advantage)
- Good communication and negotiation skills
- Available for traveling as necessary
- Excellent presentation skills and competent in using Microsoft Office tools to create professional reports and presentations
- Work efficiently and effectively as an individual and in teams
Quyền lợi được hưởng
- Full participation in social insurance, health insurance, etc.
- 13th-month bonus, holiday and Tet bonuses, etc.
- Company trips and team-building activities, etc.
- Professional working environment
- Opportunities for career advancement and job stability
Công ty Cổ phần du lịch quốc tế Lợi Nguyên Đạt Việt Nam từ ngày thành lập đến nay, hết sức chú trọng đến văn hóa du lịch, dựa vào sức mạnh kinh tế mạnh mẽ của chính sách công ty cổ phần, lấy “ du lịch” làm chủ, kế thừa ý tưởng kinh doanh “ thành tín kính nghiệp”, “ phẩm chất trên hết”, “ sáng tạo phát triển”, dựa trên phong cảnh của Việt Nam, mô hình tư tưởng của kỷ nguyên mới, để tạo ra một sắc thái riêng cho du lịch Việt Nam, một sản phẩm tinh hoa của văn hóa du lịch!
“Khách hàng trên hết, chất lượng trên hết, uy tín trên hết, phục vụ trên hết, tôn trọng thị trường, không ngừng sáng tạo, tôn trọng đối phương”, đó chính là quy tắc ứng sử và là văn hóa của công ty cổ phần du lịch quốc tế Lợi Nguyên Đạt Việt Nam; nghiêm khắc về mặt tác phong, thao tác chuyên nghiệp, chất lượng tuyệt vời, giá cả hợp lý, uy tín vĩnh hằng. Dùng “nét nhân văn duyên dáng mạnh mẽ để kết giao bằng hữu”, “ sản phẩm đặc sắc chất lượng cao để chiến thắng thị trường”, “chuyên môn hóa quy trình thao tác để đảm bảo chất lượng”, “ lộ trình của tập thể có thể bắt trước, phẩm chất tuyệt vời không thể sao chép”, “ mỗi một tập thể đều là điểm tựa, mỗi một khách hàng đều là thượng đế” “ lấy chất lượng làm chiến thắng, để tồn vinh cùng khách hàng!”, lựa chọn đối tác hợp tác, công ty cổ phần du lịch quốc tế Lợi Nguyên Đạt Việt Nam là sự lựa chọn tốt nhất của bạn!