Việc làm Dược Phẩm Alc

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công TY Cổ Phần Dược Phẩm Alc
Revenue Manager - Individual Contributor
Dược Phẩm Alc
5 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 21/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Khánh Hòa
JOB SUMMARY
Maintains the transient rooms inventory for the hotel(s) and responsible for maximizing transient revenue. The Revenue Manager releases group rooms back into general inventory and ensures clean booking windows for customers. The position recommends pricing and positioning of cluster properties. In addition, the position oversees the inventory management system to verify appropriateness of agreed upon selling strategies.
1. Analyzing and Reporting Revenue Management Data
- Compiles information, analyzes and monitors actual sales against projected sales.
- Identifies the underlying principles, reasons, or facts of information by breaking down information or data into separate parts.
- Analyzes information and evaluates results to choose the best solution and solve problems.
- Using computers and computer systems (including hardware and software) to program, write software, set up functions, enter data, or process information.
- Generates and provides accurate and timely results in the form of reports, presentations, etc.
- Maintains accurate reservation system information.
- Analyzes period end and other available systems data to identify trends, future need periods and obstacles to achieving goals.
- Assists with account diagnostics process and validates conclusions.
2. Executing Revenue Management Projects and Strategy
- Updates market knowledge and aligns strategies and approaches accordingly.
- Achieves and exceeds goals including performance goals, budget goals, team goals, etc.
- Establishes long-range objectives and specifying the strategies and actions to achieve them.
- Takes a predetermined strategy and drives the execution of that strategy.
- Explores opportunities that drive profit, create value for clients, and encourage innovation; challenges existing processes/systems/products to make improvements.
- Provides revenue management functional expertise to cluster general managers, leadership teams and market sales leaders.
- Ensures that sales strategies and rate restrictions are communicated, implemented and modified as market conditions fluctuate.
- Manages rooms inventory to maximize cluster rooms revenue.
- Supports cluster selling initiatives by working with all reservation centers.
- Uses reservations system and demand forecasting systems to determine, implement and control selling strategies.
- Checks distribution channels for hotel positioning, information accuracy and competitor positioning.
- Communicates brand initiatives, demand and market analysis to hotels/clusters/franchise partners/owners.
- Understands and communicates the value of the brand name as it relates to franchise partnerships and revenue management opportunities.
3. More details will be discussed during interview- 2-year degree from an accredited university in Business Administration, Finance and Accounting, Economics, Hotel and Restaurant Management, or related major; 3-year experience in the revenue management, sales and marketing, or related professional area.
OR
- 4-year bachelor's degree from an accredited university in Business Administration, Finance and Accounting, Economics, Hotel and Restaurant Management, or related major; 1 year experience in the revenue management, sales and marketing, or related professional area.- 02 months of probation with full salary and social insurance;
- Eligible to receive 100% service charge from the second month of working;
- 24/24 Accident Insurance included during the working time at the hotel;
- Attractive remuneration package and 13th month salary;
- Local and International training course;
- Uniform and duty meal provided by hotel;
- Annual vacation, annual health check and other benefits according to hotel's policies;
- Associate special discount for hotel rooms and F&B services at International Marriott properties.
Khu vực
Báo cáo

Công TY Cổ Phần Dược Phẩm Alc
Dược Phẩm Alc Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 2 N02-T1, Nguyễn Văn Huyên, P.Xuân Tảo, Q.Bắc Từ Liêm, Hà Nội

Công ty CP ALC Pharma là thành viên của tập đoàn ALC Group, kinh doanh trong lĩnh vực y tế với các mảng dược phẩm, thực phẩm chức năng, mỹ phẩm và thiết bị y tế. Với các sản phẩm thuốc hàng đầu Châu Âu, Hàn Quốc,… chúng tôi mong muốn là một trong những công ty đi đầu trong lĩnh vực chăm sóc sức khoẻ với các sản phẩm tốt, giá cả hợp lý. Đến với ALC Pharma, bạn sẽ được làm việc trong một môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động, cùng với những đồng nghiệp dạn dày kinh nghiệm. Ở ALC Pharma, bạn sẽ được đào tạo liên tục, được cống hiến hết mình và được tưởng thưởng xứng đáng với năng lực, hiệu quả công việc.

Những nghề phổ biến tại Dược Phẩm Alc

Bạn làm việc tại Dược Phẩm Alc? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Dược Phẩm Alc

Dược Phẩm Alc

Click để đánh giá