RESPONSIBILITIES
- Deploy successful marketing campaigns and own their implementation from ideation to execution.
- Experiment with a variety of organic and paid acquisition channels like content creation, content curation, social media, lead generation campaigns, copywriting, performance analysis.
- Researches and analyzes market trends, demographics, pricing schedules, competitor products, and other relevant information to form marketing strategies
- Prepare and monitor the marketing budget on a quarterly and annual basis and allocate funds wisely
- Works within the department budget to develop cost-effective marketing plans for each product or service
- Approves and oversees the creative development of promotional materials, website content, advertisements, and other marketing-related projects
- Tracks all marketing and sales data and creates detailed written reports and verbal presentations to bring to senior executives
- Measure and report on the performance of marketing campaigns, gain insight and assess against goals. Adjusts marketing campaigns and strategies as needed in response to collected data and other feedback
- Analyze consumer behavior and adjust email and advertising campaigns accordingly
- Supporting sales and lead generation efforts.
- Lead and guide team to meet requirement;
REQUIREMENTS ESSENTIAL
- Minimum 3 years working experience and 1 year at the same position.
- Demonstrable experience in marketing together with the potential and attitude required to learn
- Proven working experience in social media marketing or digital media.
- Experience in managing all types of social media channels including Facebook, Instagram, LinkedIn.
- Familiar with different marketing tools
- Know about using different tools to build and develop content such as Canvas, Adobe, Photo/ Video editing tools.
- Strong at copywriting in ENG and VNE
- Support team members and active in work
REQUIREMENTS IDEAL
- Love playing sports is an advantage
- Experience with event industry or marketing agency is a plus
Công ty Cổ phần Dược Phẩm SaVi (SaVipharm) được thành lập vào tháng 8/2005 bởi thầy thuốc ưu tú – Dược Sĩ Chuyên Khoa II Trần Tựu (nguyên Tổng Giám Đốc Tổng Công ty Dược Việt Nam).
Công ty hoạt động trên 3 lĩnh vực chính gồm:
• Sản xuất thuốc và các sản phẩm gần thuốc.
• Tồn trữ và phân phối thuốc.
• Nghiên cứu phát triển và đào tạo.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Bóng đá
- Bóng rổ
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- CÔNG TY CỔ PHẦN DƯỢC PHẨM SAVI được thành lập năm 2005.
Mission
-
Công ty cổ phần dược phẩm SaVi không ngừng xây dựng, hoàn thiện chiến lược phát triển phấn đấu trở thành doanh nghiệp hàng đầu trong lĩnh vực sản xuất dược phẩm.Nguồn nhân lực là yếu tố cốt lõi, là tài sản quý giá, là chìa khóa thành công của doanh nghiệp, chính vì vậy chủ trương xây dựng chính sách nhân sự tại công ty SaVipharm luôn được Ban lãnh đạo công ty quan tâm. Chính sách nhân sự được thể hiện đồng bộ từ Tuyển dụng, Đào tạo – Phát triển, Lương - Thưởng - Phúc lợi đến các chế độ đãi ngộ, môi trường làm việc và văn hóa doanh nghiệp, với mục đích giữ chân lao động giỏi, thu hút nhân tài, tạo điều kiện cho CBCNV có môi trường làm việc tốt nhất, phát triển nghề nghiệp và gắn bó lâu dài với công ty.