Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Digital Performance Team Leader will be responsible for supporting brand team and marketing team in execution to ensure timely delivery of all branding and marcom materials and activities
- Collaborate with brand teams to manage all owned and vendor digital marketing channels including social channels, affiliates, website, CRM on Acquisition campaign
- Actively liaise with agency on daily basis to monitor daily performance in adherence to monthly targets
- Overseeing budget between channels towards best media mix, analyze Digital performance to provide insight and optimization towards all success metrics
- Proactively figure issues, propose media solution with a quick turnaround whenever there is a defined causes that negative impact to campaign performance
- Coordinate closely with CRM team to monitor on-going Lead volume, quality metrics and New User target
- Co-work with Brand Manager to set online sales target
- Build digital plan and manage agency that achieve the target with efficient ROI
- Manage website implementation and digital tracking tool including GA4, E-Commerce report
- Explore new digital channels / innovation that help grow D2C penetration
- Conduct A/B test and learn that enforce best tactics and initiatives
- Support and guide brand team on schemes and creative production that maximize performance by different channels
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's degree in Marketing, Communication, Business Administration or relevant majors
- A minimum of 3-5 years of experience in Digital Media, Performance Marketing, prefer candidate with agencies background
- A solid understanding of the use of social media channels (Facebook, Google, Tiktok,..), strong performance optimization knowledge, especially regarding lower funnel
- Able to work under high pressure and fast-paced environment
- Highly responsible and self-motivated personality
- Organizational skills set with effective communication and ability to multitask
- Data-driven, analytical and quick sense of numbers are a must
- Proficiency in verbal / non-verbal English.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần Dược Phẩm SaVi (SaVipharm) được thành lập vào tháng 8/2005 bởi thầy thuốc ưu tú – Dược Sĩ Chuyên Khoa II Trần Tựu (nguyên Tổng Giám Đốc Tổng Công ty Dược Việt Nam).
Công ty hoạt động trên 3 lĩnh vực chính gồm:
• Sản xuất thuốc và các sản phẩm gần thuốc.
• Tồn trữ và phân phối thuốc.
• Nghiên cứu phát triển và đào tạo.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Bóng đá
- Bóng rổ
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- CÔNG TY CỔ PHẦN DƯỢC PHẨM SAVI được thành lập năm 2005.
Mission
-
Công ty cổ phần dược phẩm SaVi không ngừng xây dựng, hoàn thiện chiến lược phát triển phấn đấu trở thành doanh nghiệp hàng đầu trong lĩnh vực sản xuất dược phẩm.Nguồn nhân lực là yếu tố cốt lõi, là tài sản quý giá, là chìa khóa thành công của doanh nghiệp, chính vì vậy chủ trương xây dựng chính sách nhân sự tại công ty SaVipharm luôn được Ban lãnh đạo công ty quan tâm. Chính sách nhân sự được thể hiện đồng bộ từ Tuyển dụng, Đào tạo – Phát triển, Lương - Thưởng - Phúc lợi đến các chế độ đãi ngộ, môi trường làm việc và văn hóa doanh nghiệp, với mục đích giữ chân lao động giỏi, thu hút nhân tài, tạo điều kiện cho CBCNV có môi trường làm việc tốt nhất, phát triển nghề nghiệp và gắn bó lâu dài với công ty.