Mô tả công việc
Create templates for subsidiaries to collect data, aiming to standardize and centralize information at the Holding company
Work closely with Subsidiaries' Chief Accountants to clear and review subsidiary companies' financial data and reports to ensure accuracy, completeness, and clarity.
Prepare the consolidated financial statements for the Group.
Provide necessary documents and data to the Finance Department and Investment Department if required.
Collaborate with independent auditors during the consolidation audit process.
Guide, support, and train other accounting members in the consolidation process to foster professional development and enhance team performance.
Perform other ad-hoc activities as required.
Create templates for subsidiaries to collect data, aiming to standardize and centralize information at the Holding company
Work closely with Subsidiaries' Chief Accountants to clear and review subsidiary companies' financial data and reports to ensure accuracy, completeness, and clarity.
Prepare the consolidated financial statements for the Group.
Provide necessary documents and data to the Finance Department and Investment Department if required.
Collaborate with independent auditors during the consolidation audit process.
Guide, support, and train other accounting members in the consolidation process to foster professional development and enhance team performance.
Perform other ad-hoc activities as required.
Yêu cầu công việc
Expertise in financial statement consolidation is mandatory.
Up-to-date knowledge of accounting standards, regulations, and best practices, with the ability to propose process improvements.
Ability to work under pressure and meet tight deadlines, demonstrating strong organizational, meticulous, and accurate work habits.
Proficiency in MS Office (Excel, Word, PPT, Visio...)
Good English at accounting knowledge and basic conversation.
Experience in international accounting (IFRS) and tax accounting is an advantage
*** Only shortlisted candidates will be contacted ***
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công ty Cổ phần Dược Phẩm SaVi (SaVipharm) được thành lập vào tháng 8/2005 bởi thầy thuốc ưu tú – Dược Sĩ Chuyên Khoa II Trần Tựu (nguyên Tổng Giám Đốc Tổng Công ty Dược Việt Nam).
Công ty hoạt động trên 3 lĩnh vực chính gồm:
• Sản xuất thuốc và các sản phẩm gần thuốc.
• Tồn trữ và phân phối thuốc.
• Nghiên cứu phát triển và đào tạo.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Bóng đá
- Bóng rổ
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- CÔNG TY CỔ PHẦN DƯỢC PHẨM SAVI được thành lập năm 2005.
Mission
-
Công ty cổ phần dược phẩm SaVi không ngừng xây dựng, hoàn thiện chiến lược phát triển phấn đấu trở thành doanh nghiệp hàng đầu trong lĩnh vực sản xuất dược phẩm.Nguồn nhân lực là yếu tố cốt lõi, là tài sản quý giá, là chìa khóa thành công của doanh nghiệp, chính vì vậy chủ trương xây dựng chính sách nhân sự tại công ty SaVipharm luôn được Ban lãnh đạo công ty quan tâm. Chính sách nhân sự được thể hiện đồng bộ từ Tuyển dụng, Đào tạo – Phát triển, Lương - Thưởng - Phúc lợi đến các chế độ đãi ngộ, môi trường làm việc và văn hóa doanh nghiệp, với mục đích giữ chân lao động giỏi, thu hút nhân tài, tạo điều kiện cho CBCNV có môi trường làm việc tốt nhất, phát triển nghề nghiệp và gắn bó lâu dài với công ty.