Mô tả công việc
• Monitors front office personnel to ensure guests receiving prompt, cordial attention and personal recognition.
• Provide upscale guest service experiences for clients throughout their stay
• Ensure clients are properly greeted upon their arrival
• Monitor daily bookings and ensure assigned rooms are prepared prior to check-in
• Coordinate luggage collection and storage
• Oversee check-in and check-out procedures, including reservations and financial transactions
• Promptly address guests’ requests, like buggy request, in-room dining, spa booking, yoga and meditation booking…
• Actively listen to and resolve complaints
• Ensure special guests, like disabled people, elderly, children and VIPs, receive personalized services
• Coordinate and manage communication between guests and staff and follow up to ensure we resolve customer concerns
• Inform clients of our hotel services, tours and activities.
• Promote all hotel amenities, conveniences and programs offered
• Manage guest relations with other departments to ensure we comply with all standards and operating procedures
• Examine daily duties, assign tasks and check on progress
• Analyze customer feedback from hotel guestbook and online reviews and suggest ways to improve ratings
• Establish friendly relationships with regular hotel clients
• Providing reports to managers on the guest’s feedback and hotel facilities and activities.
• Assumes overall responsibility for maintaining standards to ensure furnishings facilities and equipment are clean, in good repair, and well maintained.
• Inspects frequently for cleanliness and orderliness, all the outlets, on a random basis, VIP rooms prior to arrival
• Schedules and regularly conducts routine inspections of areas.
• Maintains appropriate standards of conduct, dress, hygiene, uniforms, appearance, and posture of departmental employees
Quyền lợi được hưởng
- Nhiều cơ hội việc làm thăng tiến trong công việc
Yêu cầu công việc
• Proven work experience as a Guest Relations Manager, Hotel Manager or similar role
• Understanding of all hotel management best practices and relevant laws
• Proficiency in English; knowledge of other languages is a plus
• Customer service drive with outstanding communication and active listening skills
• Excellent problem-solving and multitasking skills
• Leadership skills along with the ability to motivate staff.
• Ability to work flexible hours (weekend, public holidays, overtime…)
• Strong sense of responsibility and a professional presentation
• BSc degree in Hospitality Management, Tourism, Business Administration or relevant field
Yêu cầu hồ sơ
CÔNG TY CỔ PHẦN FINY là một trong những công ty hàng đầu trong lĩnh vực cấp tín dụng khác. Công ty được thành lập vào ngày 2023-05-15 và chúng tôi đã cố gắng cung cấp dịch vụ cầm đồ tốt nhất cho khách hàng.Với hệ thống dịch vụ đa dạng, chúng tôi đem đến cho khách hàng các sản phẩm và dịch vụ tài chính mới nhất và đáp ứng nhu cầu của khách hàng một cách hiệu quả. Chúng tôi cũng hỗ trợ khách hàng về các vấn đề về tài chính và cung cấp chỉ dẫn, hướng dẫn và tư vấn tài chính.Chúng tôi luôn thấu hiểu cần của khách hàng và cố gắng tìm các cách chấp nhận để cung cấp dịch vụ tốt nhất cho khách hàng. Chúng tôi cũng khuyến khích khách hàng cẩn thận khi sử dụng các dịch vụ tài chính và sẽ hỗ trợ khách hàng trong mọi trường hợp.Với sự quan tâm chu đáo, đội ngũ nhân viên tận tâm của chúng tôi sẽ luôn ở bên bạn và giúp bạn giải quyết các vấn đề về tài chính. CÔNG TY CỔ PHẦN FINY mong muốn trở thành đối tác tin cậy của khách hàng trong suốt quá trình hợp tác.