Mô tả công việc
Welcome guests upon their arrival at the resort.
Provide accurate information to guests.
Implement the customer care process.
Advise customers on products or services of Le Palmier Hồ Tràm.
Address inquiries, provide suitable options, and build trust with customers.
Maintain relationships with current customers.
Regularly reach out to check on the usage of products, resolve any issues, and suggest new products or services.
Assist the department in searching for and reaching potential customers to expand the guests list.
Participate in marketing activities, implement advertising campaigns, and persuade new guests.
Carry out other tasks as requested by superiors
Quyền lợi được hưởng
Attractive Income (Salary based on capability + allowances)
Insurance and other benefits as per regulations.
Dynamic and professional working environment according to 4-star standards.
Bonuses for holidays, a 13th-month salary, and performance bonuses based on business results.
Work Location: Le Palmier Hồ Tràm - Hồ Tràm Coastal Road, Xuyên Mộc, BRVT
Yêu cầu công việc
Age: 20-30 Gender: Female
Qualifications: Relevant hotel management degree
English Communication: Good proficiency
Experience: Preference for candidates with experience
Well-proportioned, height from 1.60m; preference for females above 1.58m
Clear pronunciation, pleasant voice
Cheerful, smiling, approachable
Honest, enthusiastic, responsible for work
Yêu cầu hồ sơ
Công ty Cổ phần Giáo dục Moonlight trực thuộc Hệ thống giáo dục HALLO ENGLISH có trụ sở chính tại Singapore.
HALLO ENGLISH với mục đích phát triển chương trình đào tạo tiếng Anh online thế hệ mới – 1 KÈM 1 – Theo phương pháp tiên tiến để mang lại môi trường học tập tốt nhất cho người Việt.
Là một trong những đơn vị tiên phong đầu tiên trong lĩnh vực đào tạo Tiếng Anh giao tiếp trực tuyến theo mô hình 1 thầy - 1 trò tại Việt Nam,