Các phòng ban đang tuyển dụng tại Giấy CP

Hành chính
Buôn bán/ Kinh doanh
Tài chính - Kế toán
Lao động có tay nghề và sản xuất
Vận tải
Quản lý sản phẩm & dự án
Dịch vụ khách hàng

Việc làm Giấy CP

Cập nhật 09/07/2025 07:33
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Giấy CP
Executive Assistant to CEO
Giấy CP
90 việc làm 25 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 1000 - 1500 USD
Chức vụ: Trưởng phòng
Ngày đăng tuyển: 01/03/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/03/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Lô số C8, C9, C10-1 đường N5B, KCN lê Minh Xuân 3, xã Lê Minh Xuân, Bình Chánh

Các Phúc Lợi Dành Cho Bạn

Tham gia đầy đủ các chế độ BHXH, BHYT, BHTN
Cơ hội tham gia các khóa kỹ năng mềm, kỹ năng chuyên môn tại các Trung tâm uy tín.
Hỗ trợ tiền gửi xe và có xe đưa rước tại 212 Thoại Ngọc Hầu, Tân Phú

Mô Tả Công Việc

1/ Company:
- Involve in developing software/system, KPIs and performance evaluation to all departments, especially HR, Accounting, Sales and Import-and-export department.
- Analyze and synthesize all departments’ reports to present to BOD.
- Involve in problem-solving process to prevent the risk or to enhance the whole operational efficiency.
- Communicate directly and on behalf of CEO internally and externally.
- Support BOD to manage new or special project and new investment (if any)
- Perform other jobs as assigned by CEO.

2/ Import and Export:
- Find the new domestic and foreign suppliers for some special projects.
- Together with CEO and Import and Export’s Management team to manage the whole import and export activities.
- Review and analyze the entire cost and expenses regularly to ensure the accuracy and efficiency.

3/ Sales:
- Support CEO to manage the whole sales activities by reviewing the entire revenue, goals and strategies.
- Analyze new important customers including their potentiality, financial condition and so on to support the business expansion in an efficient and safe manner.

4/ Finance:
- Together with banking team to review the cashflow and entire financial status on a weekly and monthly basis.
- Review and evaluate the current banks to ensure we have the competitive cost, interest rate, exchange rate and so on.

5/ HR:
- Involve in the recruitment process for important positions including screening the CVs, selecting and interview the candidates with HR team before presenting to CEO.
- Discuss and negotiate with the candidates for the job assignment, salary package and so on.
- Manage the payroll and insurance with HR’s management team.
- Provide a bridge for an effective communication

6/ Administrative tasks:
- Manage appointments.
- Prepare and attend meetings, complete the meeting minutes right after the meeting and follow the detailed action plans to make sure all mentioned tasks completed within or before the deadline.
- Arrange the complex and detailed travel plans, itineraries and agendas.
- Support visa’s process, accommodation’s selection and booking and so on to our overseas business partners coming to Vietnam.
- Take care of important members and business partners on a regular basis like selecting appropriate gifts, sending notes and so on for the special occasions.
- Drafting the important contracts, documents and official letters when assigned.
- Manage the website, social media to ensure the company image and provide the effective PR strategy.

Yêu Cầu Công Việc

- Female: Age from 30 - 40.
- At least 5 years of experience in an equivalent position of an import-export company or Import-Export Manager position.
- Bachelor’s degree or Master’s degree with majors in Business Administration, Foreign Trade, International Business and Finance.
- Professional Knowledge: Incoterms, Import-export business, Customs and Finance.
- Fluent in English: listening, speaking, reading, and writing. Knowing Chinese is a plus.
- Proficient in Microsoft office (Outlook, Word, Excel and Power Point).
- Excellent in communication (both writing and verbal), problem solving and negotiation.
- Logic, analytical, growth and strategic mindset.
- Strong organizational skills that reflect ability to perform and prioritize multiple tasks seamlessly with excellent attention to detail.
- Extremely careful, dynamic, enthusiastic and high sense of responsibility
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Lô C8, C9, C10-1 Đường N5B, KCN Lê Minh Xuân 3, X. Lê Minh Xuân, H. Bình Chánh, Tp Hồ Chí Minh

CÔNG TY CỔ PHẦN GIẤY CP (CP PAPER) được thành lập bởi Cherry & Pearl, là nhà cung cấp giấy và giải pháp bao bì giấy số 1 tại Việt Nam.

Với nhiều năm kinh nghiệm trong ngành, luôn là đơn vị tiên phong dẫn đầu cùng tư duy đổi mới, chúng tôi đã và đang cung cấp các giải pháp tối ưu cho các đối tác trong và ngoài nước là các tập đoàn đa quốc gia, các công ty bao bì, quảng cáo, in ấn, các chủ sở hữu thương hiệu, v.v… 

Góp phần vào xu hướng xây dựng môi trường xanh và sử dụng sản phẩm thân thiện với môi trường; chúng tôi tự hào là công ty đầu tiên trong ngành giấy tại Việt Nam đạt chuẩn LEED toàn cầu như một lời cam kết vì một Việt Nam xanh tươi và tốt đẹp hơn. 


Những nghề phổ biến tại Giấy CP

Bạn làm việc tại Giấy CP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Giấy CP

Giấy CP

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo