Việc làm HTC Viễn Thông Quốc Tế

Cập nhật 12/12/2024 19:07
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần HTC Viễn Thông Quốc Tế
Destination Marketing Manager
HTC Viễn Thông Quốc Tế
21 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 21/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 20/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 5 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Du lịch nước ngoài
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1. Priorities

  • Strategic Planning: Develop a country-specific marketing plan alongside the Country Director, ensuring alignment with the global brand and adapting to market trends.

  • Content and Asset Management: Supervise the organization and regular updates of destination-specific marketing assets and collaterals, including Marketing inspections in Vietnam.

  • Competitor Analysis: Oversee competitor research and market analysis, delegating specific tasks to the Executive and providing strategic insights to the Country Director and Marketing Director.

  • Sales and Operations Team Support: Ensure the Sales and Operations team are provided with the necessary materials they need to communicate with clients.

  • Event and Trade Show Coordination: Support trade shows, industry events, and promotional activities within and related to the destination.

  • Easia Partners Program Development: Drive engagement and growth of Easia Partners within the destination, focusing on partner relationships and program expansion in collaboration with the Easia Partners Brand Manager and Country Director.

  • Communication Calendar Coordination: Adhere to the communication calendar, coordinating regularly with Production, Sales, and Creative teams to align timelines for launches, content, and events

2. Other Tasks

  • Participate in regional initiatives, such as FAM trips, training, and conferences, as required by the Marketing Director.

  • Mentor the Destination Marketing Executive, enhancing their skills and gradually increasing responsibilities to support their professional growth.

Yêu Cầu Công Việc

1. Competency

  • Fluent in English, proficiency in a second language such as French, German, Italian or Spanish is an advantage  

  • Proactive, determined, rigorous, methodical 

  • High attention to detail 

  • Good critical & analytical thinking 

  • Confident in delivering training to Cambodian and foreign staff 

  • Good communicator with excellent presentation skills 

  • Must enjoy a structured working environment 

  • Must be able to work autonomously, yet as part of a larger team 

  • Familiarity with HubSpot and/or Asana is an advantage  

  • Open to Expats and foreigners 

  • Self-motivated to learn new concepts and participate in new projects

2. Education

  • University: Bachelors or Masters degree in a related field

3. Experiences

  • 5+ years in a marketing role within tourism or travel, with a focus on strategy and content creation. 

Địa điểm làm việc

Hà Nội
33B Phạm Ngũ Lão, Hoàn Kiếm, Hà Nội

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần HTC Viễn Thông Quốc Tế
HTC Viễn Thông Quốc Tế Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 6 – Lotus Building, số 2, Duy Tân, Phường Dịch Vọng Hậu

Công ty Cổ phần HTC Viễn thông Quốc tế (HTC – ITC) là một trong những nhà cung cấp dịch vụ viễn thông cố định, di động, internet, VOIP, điện thoại đường dài trong nước và quốc tế.

Với đội ngũ 350+ nhân sự ưu tú đang phục vụ 15.000+ Khách hàng trải dài trên khắp Việt Nam. Cùng hạ tầng và cơ sở vật chất được đầu tư bài bản theo tiêu chuẩn Quốc tế. Chúng tôi tự hào là Doanh nghiệp hàng đầu về dịch vụ Viên thông.

Trải qua gần 20 năm phát triển HTC-ITC luôn nằm trong Top những Doanh nghiệp dẫn đầu về dịch vụ viễn thông. Chúng tôi luôn phục vụ với phương châm:”Khách hàng là số một”. Vậy nên chúng tôi ứng dụng công nghệ mới nhất đồng thời cam kết đem đến chất lượng dịch vụ tốt nhất cho Khách hàng.

Với sứ mệnh tiên phong đưa dịch vụ tốt nhất đến với những Khách hàng trong và ngoài nước, HTC-ITC sẽ luôn cố gắng và lắng nghe để có thể đáp ứng được các nhu cầu của Khách hàng.

Những nghề phổ biến tại HTC Viễn Thông Quốc Tế

Bạn làm việc tại HTC Viễn Thông Quốc Tế? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo HTC Viễn Thông Quốc Tế

HTC Viễn Thông Quốc Tế

Click để đánh giá