Mô tả công việc
o Responsible for arranging and managing documents, files, forms, tax [protected info] stationery.
o Implement the internal accountant task concern to receivable and payable.
o Prepare forms and administrative documents as required by superiors.
o Making statistics and synthesizing internal accounting data monthly, quarterly, and annually for the Board of Directors
o Follow up and debt control.
o Follow up and report on probation results, manage the procedure for signing the probationary contract and official labor contracts for employees.
o Recruitment task: posting the job advertising, screening CV, arranging the interview, announcing the interview result, recruitment report.
o Manage social insurance, unemployment insurance, and health insurance for employees.
o Manage all the admin active of the back office
o Follow up the timesheet, do payroll, and solve the matter concerning Comprehension and benefit all employees.
o Manage all tasks concerning foreign employees (Work permit, visa, TRC, PIT, Labor contract...)
o Other work items arising from the GA part leader.
Yêu cầu công việc
o Male/ Female, age 21 to above
o Communicate by English (Intermediate level)
o Proficient in listening, negotiation, and presentation skills
o Proficient in communication skills
o Having general knowledge of the accountant, HR, and admin
o University graduate or major in Business Administration, Accountant or similar disciplines
o No experience required. Experience is preferred, not a must.
Quyền lợi được hưởng
Chế độ thưởng
Đào tạo
Tăng lương
Công ty Cổ phần HTC Viễn thông Quốc tế (HTC – ITC) là một trong những nhà cung cấp dịch vụ viễn thông cố định, di động, internet, VOIP, điện thoại đường dài trong nước và quốc tế.
Với đội ngũ 350+ nhân sự ưu tú đang phục vụ 15.000+ Khách hàng trải dài trên khắp Việt Nam. Cùng hạ tầng và cơ sở vật chất được đầu tư bài bản theo tiêu chuẩn Quốc tế. Chúng tôi tự hào là Doanh nghiệp hàng đầu về dịch vụ Viên thông.
Trải qua gần 20 năm phát triển HTC-ITC luôn nằm trong Top những Doanh nghiệp dẫn đầu về dịch vụ viễn thông. Chúng tôi luôn phục vụ với phương châm:”Khách hàng là số một”. Vậy nên chúng tôi ứng dụng công nghệ mới nhất đồng thời cam kết đem đến chất lượng dịch vụ tốt nhất cho Khách hàng.
Với sứ mệnh tiên phong đưa dịch vụ tốt nhất đến với những Khách hàng trong và ngoài nước, HTC-ITC sẽ luôn cố gắng và lắng nghe để có thể đáp ứng được các nhu cầu của Khách hàng.