Mô tả công việc
Quyền lợi được hưởng
- Professional working environment.
- Attractive remuneration and insurance package.
- Meals and laundry are provided by the hotel.
- Opportunity to join international training and development programs.
- Special food and beverage discount.
- Hotel discounts worldwide at PPHG hotel brands and Global Alliance hotels for employees and their family members.
- Social Insurance contribution as per Vietnam Labor Law and 24/7 Accident Insurance.
- Annual health check-ups, summer vacation, and many outing activities.
Yêu cầu công việc
• Support in drive online revenue growth by implementing effective ecommerce strategies that capture new customer segments and expand market reach.
• Optimize the entire ecommerce journey, from initial lead generation to booking and post-purchase engagement, to enhance conversion and retention rates.
• Maintain and oversee ecommerce platforms, ensuring accuracy in product listings and pricing.
• Act as a key support for the Director of Revenue, ensuring booking quality, accuracy, and optimal data input into the PMS.
• Regularly monitor and analyze key performance metrics to track progress, identify trends, and make data-driven recommendations for boosting sales and customer engagement.
• Assist in conducting research to assess market trends, competitor pricing, and availability, informing future pricing strategies and contract renewals.
• Support and implement strategic initiatives to maximize occupancy and revenue.
• Ensure adherence to defined ecommerce strategies, including brand consistency, hotel ranking on OTAs, and accurate representation of our offerings.
• Collaborate with the Marcom and Sales teams to deliver targeted marketing campaigns to guests, maximizing reach and conversion rates through ecommerce channels.
• Prepare and present reports on ecommerce performance, documenting key insights and progress toward revenue goals.
Yêu cầu hồ sơ
• Bachelor's Degree in Accounting, Finance, or a related field.
• Skilled in using SAP Finance system for accounts payable functions and financial operations.
• Able to communicate in English, both verbally and in written documents.
• Minimum of 1-3 years of experience in accounts payable or financial roles, preferably in the hospitality industry.
• Strong attention to detail and ability to meet strict deadlines.
• Excellent communication and leadership skills, with the ability to supervise and train staff.
• Integrity and discretion in handling confidential financial, staff, and client data.
Công ty cổ phần ITR VN là công ty chuyên về lĩnh vực CNTT có kinh nghiệm làm việc nhiều năm cho những khách hàng trong và ngoài nước để xây dựng các hệ thống IoT sáng tạo trong các ngành chăm sóc sức khỏe, theo dõi và giám sát. Làm việc tại ITR, bạn sẽ có cơ hội trải nghiệm, đóng góp, học hỏi những công nghệ mới và tiên tiến. Công ty đang mở rộng quy mô hoạt động, là cơ hội lớn cho các bạn trẻ năng động, có nhu cầu thăng tiến.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2004
Mission
Tại ITR, chúng tôi đam mê kết nối mọi thứ với mạng lưới lớn vì chúng tôi tin vào sức mạnh của IoT trong việc mang lại cho chúng tôi thông tin tốt hơn, khả năng kiểm soát tốt hơn và năng suất cao hơn.