Mô tả công việc
- Manage the daily operations of the projects of Unit.
- Coordinate to co-establish, maintain and lead business relationships with customers, demonstrating the company‘s spirit and values through each job to customers‘ row.
- Manage and maintain team performance and motivate human resources in projects.
- Evaluate achievements and recognize members‘ contributions.
- Manage and maintain the financial efficiency of many projects by monitoring and forecasting profits and costs.
- Collaborate with direct report and supervisors to supervise the implementation of training and quality plan, to allocate and optimize suitable resources and budget to ensure project quality and reach Clients‘ requirements.
- Play a leadership role in identifying business opportunities and selling our value to address client needs.
- Demonstrate high level of knowledge of the client‘s industry, industry trends, client‘s business objectives and market opportunity techniques in developing high quality opportunity plans in support of client and our growth objectives.
- Ensure and maintain smooth communication between the project and the units.
- Keep track of the quantity of assets and facilities assigned to the project and to request for repair if required.
- Prevent and prevent fraud risks and thoroughly handle fraud cases.
- Managing reports and reporting system to evaluate performance.
- Monthly & other BAU reports.
Yêu cầu công việc
- 5+ years’ experience in BPO Operations and Management, with a proven track record of handling large teams and delivering results.
- 3+ years of experience as an operation manager in a BPO environment.
- Fluency in Japanese and English skills (English CERT C1 & Japanese JLPT N1).
- Experience in handling at least 100 FTEs.
- Strong leadership and people management skills.
- Excellent communication and client management skills. Ability to manage relationships with multiple stakeholders.
- Strong analytical and problem-solving skills. Ability to make data-driven decisions.
- In-depth understanding of BPO operations, including KPIs,
- Excellent verbal and written communication skills.
Quyền lợi được hưởng
- During three-month training period the company compensate the housing fee.
- Full social insurance and health insurance.
- Multinational work environment with global clients and expert teams.
- Opportunities to collaborate with leading companies and high-expertise regional/ global teams.
Công ty Cổ phần kinh doanh thương mại điện tử VNE (VNE Ecommerce) hoạt động trong lĩnh vực Thương mại điện tử, kinh doanh phân phối độc quyền sản phẩm đồ gia dụng, đồ dùng gia đình, cuộc sống chất lượng, uy tín nhằm mang lại sự hài lòng cho trải nghiệm sử dụng sản phẩm khách hàng.
Công ty VNE Ecommerce đang phân phối sản phẩm đến khách hàng trong nước và khách hàng trong khu vực Đông Nam Á.
Chính sách bảo hiểm
-
Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
-
Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Du lịch
Lịch sử thành lập
- Năm 2020: công ty được thành lập
Mission
Với đội ngũ nhân sự trẻ, năng động, nhiệt huyết cùng Ban lãnh đạo có kinh nghiệm nhiều năm trong việc quản lý, đào tạo, định hướng phát triển nhân sự; kiên định với mục tiêu đã đề ra, VNE Group tự tin, tự hào mang đến môi trường làm việc chuyên nghiệp, chế độ hấp dẫn, là nơi để các bạn trẻ chưa có kinh nghiệm học hỏi, phát triển, nâng cao năng lực bản thân cũng như các bạn đã có kinh nghiệm phát huy được hết khả năng, kinh nghiệm của mình đồng thời tích lũy thêm nhiều trải nghiệm trong công việc, vị trí đã lựa chọn.
Review Điện Tử VNE
Lương bèo so với công sức bỏ ra, có các mức chế độ nhưng giờ thị trường khó rồi, rất khó để lương cao và không ổn định. (rv)