Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Team leader will be directly responsible for tasks including (but not limited to):
• Manage the Telesales and Contact Center team (10-15 agents).
• Provide strategy & achievement plan to ensure team members achieve daily, monthly sale targets.
• Maximize booking conversion and ensuring that customers are successfully shown up at centers.
• Analyze sales metrics and prepare performance reports.
• Oversee the day-to-day operations of our teams.
• Perform quality monitoring as required to improve overall service quality.
• Ensure that internal policies, procedures, and compliance regulations are being followed Identifying operational / training issues and helping team in fixing these gaps.
• Prepare training material, scripts based on analysis. Support management team to build SOP.
• Train new joiners and existing members in selling skills, soft skills, call handling, ticket handling, and communication skills.
• Mentor and develop the skills of team members through coaching and training.
• Monitor performance and lead the team to achieve key performance indicators (KPIs) and provide an excellent service to customers.
• Evaluate customer feedback and identify ways to maximize customer satisfaction
Yêu Cầu Công Việc
• Must have at least 2 years’ experience in telesales/ telemarketing with at least 1 year in teamlead/ management role. Knowledge of setting KPIs and developing sales strategy is required.
• Candidates with experience in customer service/ call center/ contact center/ complaint handling environment are highly preferred.
• Good at English (conversational level).
• Flexibility with the department’s shift rotation pattern (from 6am to 10pm).
• Intermediate to advanced reporting skills.
• A high level of commercial awareness
• Experience in providing performance feedback to motivate and mentor agents.
• Well-developed communication and problem-solving skills.
• Able to understand customer requirements and deliver an excellent level of service.
• Knowledge of customer service software and systems.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 13 Tr - 22 Tr VND
Công ty Cổ phần kinh doanh thương mại điện tử VNE (VNE Ecommerce) hoạt động trong lĩnh vực Thương mại điện tử, kinh doanh phân phối độc quyền sản phẩm đồ gia dụng, đồ dùng gia đình, cuộc sống chất lượng, uy tín nhằm mang lại sự hài lòng cho trải nghiệm sử dụng sản phẩm khách hàng.
Công ty VNE Ecommerce đang phân phối sản phẩm đến khách hàng trong nước và khách hàng trong khu vực Đông Nam Á.
Chính sách bảo hiểm
-
Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
-
Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Du lịch
Lịch sử thành lập
- Năm 2020: công ty được thành lập
Mission
Với đội ngũ nhân sự trẻ, năng động, nhiệt huyết cùng Ban lãnh đạo có kinh nghiệm nhiều năm trong việc quản lý, đào tạo, định hướng phát triển nhân sự; kiên định với mục tiêu đã đề ra, VNE Group tự tin, tự hào mang đến môi trường làm việc chuyên nghiệp, chế độ hấp dẫn, là nơi để các bạn trẻ chưa có kinh nghiệm học hỏi, phát triển, nâng cao năng lực bản thân cũng như các bạn đã có kinh nghiệm phát huy được hết khả năng, kinh nghiệm của mình đồng thời tích lũy thêm nhiều trải nghiệm trong công việc, vị trí đã lựa chọn.
Review Điện Tử VNE
Lương bèo so với công sức bỏ ra, có các mức chế độ nhưng giờ thị trường khó rồi, rất khó để lương cao và không ổn định. (rv)