Mô tả công việc
Troubleshoot issues arising from Microsoft Windows, Microsoft Office and other software standards addressed in company IT policy
Set up, maintain, support and troubleshoot
Handle all POS requests and procedures
Set up, maintain, support and troubleshoot these at stores
Compile and submit monthly planning for maintenance, upgrade, replacement of old devices which are potentially broken
Others
Quyền lợi được hưởng
• Train and mentor front-of-house staff to deliver exceptional service.
• Monitor food quality, presentation, and adherence to company standards.
• Handle customer inquiries, complaints, and feedback.
• Collaborate with the culinary team to maintain high-quality food and beverage offerings.
• Ensure compliance with health and safety regulations.
• Foster a positive work environment.
Yêu cầu công việc
Core values: respect, humility, integrity, responsibility, focus, goodness
Diploma in computer science or information technology
IT background and POS knowledge is required
At least 3 years experience in similar capacity
Able to work outside standard office hours
Highly motivated, can work independent
Can work under pressure and flexibility
Yêu cầu hồ sơ
Submit CV:
19 Lê Thánh Tôn, Quận 1
Send your resume by Hoteljob.vn
If you have any questions or concerns, please contact 028 3822 6838 (HR Department)
Được thành lập vào năm 2002 tại Nam TP.HCM, Việt Nam, Công ty Cổ phần Công nghệ Tự động hóa Hải Nam hiện có 05 nhà máy tại Đông Nam Á với 03 dây chuyền máy sản xuất với đội ngũ 500 nhân viên gồm cả Đại học & Sau đại học, Cao đẳng và Nhân viên được đào tạo nội bộ. Thành công mà Công ty đạt được hoàn toàn dựa vào kiến thức, kỹ năng và chuyên môn của lực lượng lao động. Chúng tôi tự hào là đối tác tin cậy hàng đầu của Schneider Electric và là đối tác chiến lược của Siemens, Mitsubishi và Rockwell Automation. Các thị trường mục tiêu của chúng tôi bao gồm các thị trường châu Á-Thái Bình Dương như Nhật Bản, Bangladesh, Úc và các quốc gia châu Âu như Nga, Ukraine, Anh và cuối cùng là Hoa Kỳ.