Mô tả công việc
- Carry out check - in and check – out process.
- Update occupancy & unit status details on the computer system, giving copies to authorized parties.
- Check and register any tenant’s visitors, ensuring that the necessary details are obtained, i.e., passport, ID card, etc.
- Receive all complaints / requests from tenants and forward to relevant departments or report directly to Line Manager. Keep tracking of the cases until it is resolved.
- Answer the telephone promptly and clearly in a courteous and friendly manner.
- Follow up, record, read, process information within authority and keep the FO Logbook up to date daily.
- Prepare any key cards for the next day’s tenant arrivals
- Receive tenant’s payment and issue a proper receipt
- Perform other tasks as requested by Line Manager.
Quyền lợi được hưởng
- Basic salary + Night shift allowance
- 13th-month salary
- Review 6-month KPI bonus (on business results)
- Compulsory SHUI upon full gross salary
- Additional health insurance
- Gifts on special holidays & occasions: birthday, New years, Mid-Autumn...
- Uniform, free parking
- Outing trip
- Annual health check
- Clear growth and promoted opportunities
Yêu cầu công việc
- Proficient in English, fluent communication skills
- Graduated from college/university in related field
- Have more than 6 months experience in similar role is an advantage
- Able to work in shifts: Shift 1: 6am-2pm, Shift 2: 2pm-10pm, or Shift 3: 10pm-6am
Yêu cầu hồ sơ
Công ty Cổ phần Lestar Group hoạt động trong nhiều lĩnh vực khác nhau như Dược phẩm, FMCG, Thực phẩm, BĐS, Khách sạn....Với tiêu chí đem những gì tốt nhất đến với khách hàng. Lestar group đang trên đà ngày càng phát triển cả về quy mô lẫn chất lượng sản phẩm.
Review Lestar Group
Công ty làm việc thiếu chuyên nghiệp. Công ty làm việc không hề có quy trình hay quy định cụ thể nào cả, cực kì lan man và lộn xộn. Mỗi lần dự án có lỗi hay vấn đề gì là hay đổ lỗi cho nhân viên.
Nhân viên chưa kịp bàn giao, chưa kịp chính thức nghỉ thì nhân sự đã xóa mail công ty của nhân viên rồi, tới lúc cần thông tin, thì lại dội ngược lại đổ lỗi cho nhân viên.
Công ty làm việc không có quy trình, thiếu chuyên nghiệp. Từ các việc nhỏ như tổ chức các sự kiện nhỏ trong công ty, đến các quy trình thanh toán, quyết toán cho nhân viên, thanh toán với các công ty khác thì đều làm rất sơ sài