Mô tả công việc
- Reporting directly to the Guest Relations Supervisor, the Guest Relations Officer is directly responsible for the day to day operation of the guest Relations section whilst on duty. On a broader scale the Guest Relations Officer is to ensure that all the hotel’s guests are greeted, attended to and assisted with a level of serviced that is professional, efficient yet friendly and second to none. The Guest Relations Officer is also to ensure that all guests are made to feel comfortable and welcome in a genuine warm way at all times.
- The Guest Relations Officer is responsible and accountable for all operations in relation to the Guest Relations section whilst on duty. All duties and tasks performed are to be procedurally correct, timely and consistently, effective and efficient work practices and guest service standards, that the guests’ first and last impressions of the hotel are lasting ones of genuine warmth and friendliness and of high standards.
- To ensure that all guests of the hotel are checked in and checked out in an efficient, yet warm and friendly manner.
- To ensure that all guests are provided with concise information concerning the services and facilities provided by the hotel.
Quyền lợi được hưởng
- Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide.
- Develop your talent through learning programs by Academy Accor.
- Opportunity to grow within your property and across the world!
- Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities, like Planet 21
Yêu cầu công việc
- At least 1 year of experience at same position in hospitality industry
- Good appearance.
- Excellent communication in English.
Yêu cầu hồ sơ
Công ty Cổ phần Lestar Group hoạt động trong nhiều lĩnh vực khác nhau như Dược phẩm, FMCG, Thực phẩm, BĐS, Khách sạn....Với tiêu chí đem những gì tốt nhất đến với khách hàng. Lestar group đang trên đà ngày càng phát triển cả về quy mô lẫn chất lượng sản phẩm.
Review Lestar Group
Công ty làm việc thiếu chuyên nghiệp. Công ty làm việc không hề có quy trình hay quy định cụ thể nào cả, cực kì lan man và lộn xộn. Mỗi lần dự án có lỗi hay vấn đề gì là hay đổ lỗi cho nhân viên.
Nhân viên chưa kịp bàn giao, chưa kịp chính thức nghỉ thì nhân sự đã xóa mail công ty của nhân viên rồi, tới lúc cần thông tin, thì lại dội ngược lại đổ lỗi cho nhân viên.
Công ty làm việc không có quy trình, thiếu chuyên nghiệp. Từ các việc nhỏ như tổ chức các sự kiện nhỏ trong công ty, đến các quy trình thanh toán, quyết toán cho nhân viên, thanh toán với các công ty khác thì đều làm rất sơ sài