Mô tả công việc
- Responsible for strategic growth planning and implementing key accounts sale approaches for Rich's products in Vietnam market, which is mainly focus for frozen dessert and other assigned products.
- Execute sales strategy and drive sales of Rich's products to achieve sales, profit and other financial targets as assigned by direct line report.
- Identify special customers such as event company who need figure foods and frozen dessert, coffee shop/coffee chain, restaurants, office/school/industrial catering, food courts...
- Develop individual plans to strengthen relationships and develop the key accounts through improved pro-active work program.
- Coordinate with products team to identify proper product category for the channel.
- Join meeting with end-users on a regular basis, manage pricing in the market, trouble shoots any difficulties in supply chain with distributor/wholesalers.
- Monitor competitor activity.
- Conduct seminars and demonstrations for end users in conjunction with Marketing Manager.
- Monthly report in a timely manner, ensure imprest account is prepared accurately and submitted on time for each accounting period.
- Assist ad hoc projects occasionally.
Yêu cầu công việc
+ Knowledge:
- Male preferable due to heavy business travel.
- University degree in a recognized university.
- Minimum 5 years progressive sales and management experience in food industry with at least 2 years at management level, multinational companies preferred.
- Minimum 5 years of good relationships with event company who need figure foods and frozen dessert, coffee shop/coffee chain, restaurants, office/school/industrial catering, food courts...
- Hands-on knowledge of sales and marketing strategies, distributor networks, office management.
- Initiative, problem solving skills and drive for business results.
- Excellent communication skills at all levels and able to deal with various customer levels.
- Proficient in MS Office, Word, Excel, PowerPoint, and knowledge of HR database.
- Fluent English
- Communication, negotiation & team work
- Problem solving & decision making
- Planning
- Regional travel required.
+ Functional Technical Competencies
- Solution Selling
- Sales Management
- Market Knowledge
- Product Knowledge
- Food Preparation Skills / Food Knowledge
- Food Trends / Communicating About Food / Food Presentation
- Training
- Account Support
- Customer Service Management
Quyền lợi được hưởng
- Working hours: 5.5 days/week
- Christmas day off
- Christmas gifts, birthday gifts, Tet, Mid-Autumn Festival, June 1, lucky money, train fare......
- Health insurance for the community and people
- Discuss details during interview
MG Logistics cung cấp các dịch vụ hậu cần toàn diện, tập trung vào vận tải đường bộ trong nước và quốc tế, cũng như vận tải đường bộ. Tổ chức của chúng tôi bao gồm các chuyên gia có nhiều kinh nghiệm trong việc quản lý hoạt động vận tải và phương pháp tiếp cận tận tâm đối với từng khách hàng. Trọng tâm chính của chúng tôi trong công việc hàng ngày là đảm bảo giao hàng đúng hạn, cung cấp thông tin đáng tin cậy và đảm bảo rằng khách hàng hoàn toàn hài lòng với dịch vụ của chúng tôi. Để đáp ứng tốt hơn nhu cầu của khách hàng, chúng tôi luôn sẵn sàng phục vụ bạn 24/7, duy trì toàn quyền kiểm soát hàng hóa được ủy thác ở mọi giai đoạn vận chuyển.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Câu lạc bộ
- Team building
- Nghệ thuật
- Tình nguyện
Lịch sử thành lập
- 2021: Thành lập Công ty
Mission
Trở thành nhà cung cấp dịch vụ giao/nhận vận chuyển uy tín hàng đầu, lấy lợi ích của khách hàng làm tiêu chí phát triển, cam kết gia tăng dịch vụ cho khách hàng bằng cung cách phục vụ chuyên nghiệp – nhanh chóng – an toàn và hiệu quả.