Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
•Recruit and select qualified employees for assigned positions within the designated timeframe.
•Manage working time, wages, salaries, and social security in compliance with company. policies and legal requirements.
•Provide support in welfare management and employee relations, ensuring alignment with company regulations and applicable laws.
•Oversee Human Resources development, organize activities to improve work quality, foster a positive workplace culture, and enhance relationships between employees and the company.
•Collaborate with other departments to establish and monitor KPIs for employee performance evaluation.
•Prepare and manage information, budget plans, and reports related to your areas of responsibility.
Yêu Cầu Công Việc
•Bachelor’s degree in Human Resources or a related field
•At least 5 years of working experience in Human Resources
•Presentation skills and coordination skill
•Good computer skills
•Good interpersonal skills, enthusiasm and creativity
•Has flexibility in traveling to work across the area.
•Good English communication skills
•Good communicate in Thai language is preferable
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 18 Tr - 22 Tr VND
Video Tuyển Dụng
Công Ty Cổ Phần Môi Trường Và Công Trình Đô Thị Phúc Yên là doanh nghiệp nhà nước được cổ phần hóa.
Hoạt động trong lĩnh vực môi trường đô thị thu gom, vận chuyển và xử lý chất thải đô thị, cung ứng các dịch vụ vệ sinh môi trường đô thị và khu công nghiệp trên trên địa bàn thị xã Phúc Yên và các địa phương lân cận; Quản lý vận hành hệ thống lưới điện chiếu sáng công cộng, điện trang trí,đèn tín hiệu giao thông;