Mô tả công việc
1. Research and Opportunity Identification:
- Conduct research to identify new business opportunities to achieve sales targets;
- Increase sales volume, product mix, and selling price by keeping current with changing trends, economic indicators, and by performing thorough competitor analysis;
2. Client Management:
- Develop, build, and manage a client base of corporate accounts;
- Prospect new clients via research, direct mail, email and networking events;
3. Sales Reporting and Events:
- Create regular sales reports for supervisor;
- Participate in trade shows, conferences, and community events to help promote the corporate program.
4. Regulatory Compliance and Coordination:
- Comply with the regulations of the company, departments and implement the sales plan, achieve the sales target as required by the head of department and the board of directors.
Cooperate and coordinate with various teams to facilitate the delivery of the services to the corporate customers.
Yêu cầu công việc
- 1-2 year B2B sales experience;
- Ability to work independently and as part of a team;
- Excellent negotiation, structured presentation, fluent communication, networking, professional selling skills;
- Driven, self-motivated, can-do attitude, challenger mindset;Adaptability, Honesty, Discipline, Initiative, Problem-solving, Time management;
- Understand the market of F&B industry or interest in the F&B Industry;
- Good command of English;
- Proficient with MS Word, Excel, PowerPoint and Outlook.
Quyền lợi được hưởng
- Salary: 10 - 15 mil (Negotiable based on skills & performance, Gross)
- Lunch allowance and motorbike parking allowance.
- Competitive salary range with quarterly & yearly incentives and 13th-month salary
- Salary increase: once a year.
- Full participation in social insurance and leave according to the Labor Law.
- Healthcare according to company policy
- Up to 14~15 paid days off per year
- Working hours: Monday to Friday, 8:00 AM – 5:00 PM (lunch break from 12:00 PM – 1:00 PM).
- Opportunity for Training from experienced managers.
- Opportunities for career growth and advancement.
- Exciting and flexible working environment.
Năm 2021, Công ty Cổ phần Elovi Việt Nam. trở thành thành viên của Tập đoàn Công nghiệp Sữa Morinaga, đánh dấu một khởi đầu mới cho hoạt động kinh doanh của chúng tôi.
Tập đoàn Công nghiệp Sữa Morinaga được thành lập hơn 100 năm trước – vào năm 1917 – tại Nhật Bản với tư cách là Nhà sản xuất Sản phẩm Sữa.
Chúng tôi đã phát triển, sản xuất và đưa ra thị trường nhiều sản phẩm chất lượng cao, an toàn, thơm ngon, bổ dưỡng và tốt cho sức khỏe như sữa, đồ uống, sữa chua, kem, bơ, phô mai, sữa tăng trưởng, thực phẩm bổ sung sức khỏe, v.v.
Tập đoàn của chúng tôi nỗ lực tiếp tục phát triển hoạt động kinh doanh của mình thông qua các sản phẩm và dịch vụ dành cho tất cả người tiêu dùng: từ trẻ sơ sinh đến người cao tuổi, với mục đích mang lại Sức khỏe và Hạnh phúc tốt hơn cho người tiêu dùng. Đồng thời, chúng tôi may mắn nhận được nhiều sự ủng hộ từ phía người tiêu dùng.
Khẩu hiệu của Tập đoàn Công nghiệp Sữa Morinaga là “Vì nụ cười rạng rỡ hơn bao giờ hết”. Với nỗ lực cung cấp các sản phẩm và dịch vụ vừa “ngon” vừa “tốt cho sức khỏe”, Morinaga Milk hy vọng sẽ mang lại nhiều nụ cười hơn cho người tiêu dùng, từ đó sẽ giúp cuộc sống của chúng ta tốt đẹp hơn.
Chúng tôi muốn kết hợp niềm tin và những thành tựu mà Elovi đã xây dựng được ở Việt Nam với công nghệ mà Tập đoàn Công nghiệp Sữa Morinaga đã trau dồi ở Nhật Bản trong 100 năm qua để mang lại nhiều “Nụ cười rạng rỡ hơn” cho Việt Nam. Với ý nghĩ đó, chúng tôi đã chọn “CHO SỨC KHỎE TỐT HƠN” làm khẩu hiệu mới của Elovi.
Với khẩu hiệu và lời hứa mới này, mục tiêu của Elovi là trở thành công ty tiên phong đóng góp cho sức khỏe & dinh dưỡng bằng cách cung cấp các sản phẩm chất lượng cao, thơm ngon; và tiếp tục xây dựng một cộng đồng chăm sóc sức khỏe cho ngày càng nhiều người.
Hãy cùng theo dõi sự phát triển của Công ty CP Elovi Việt Nam nhé! Chúng tôi rất biết ơn sự hỗ trợ và hiểu biết của bạn.